نویسنده: Sasan چهارشنبه، 29 تیر 1401
ساعت 15:54

محتوای قابل دانلود Trials of the Dragon King منتشر شد

5 از 5

مدتی قبل، اسکوئر انیکس از سه محتوای قابل دانلود پس از عرضه بازی Final Fantasy Origins که در قالب سیزن پس این عنوان در اختیار مخاطبان قرار خواهند گرفت، رونمایی کرد و محدوده عرضه هر کدام از این سه بخش را مشخص کرد. اولین قسمت از این مجموعه سه قسمتی Trials of the Dragon King نام دارد که بر اساس وعده قبلی از امروز روی پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی (از طریق فروشگاه اپیک) در دسترس قرار گرفته است.

امکانات اضافه شده در این محتوای جدید، به شرح زیر است:

مراحل جدید: بعد از به پایان رساندن داستان اصلی، مراحل جدیدی سر راه قهرمانان داستان قرار می‌گیرند که شانس رویارویی با Dragon King Bahamut در انتهای این مسیر جدید و پرخطر وجود دارد.

سلاح و کلاس‌های جدید: چوب دستی به عنوان مجموعه سلاح جدید به ابزار و ادوات در دسترس افزوده می‌شود و سه کلاس Pilgrim، Evoker و Summoner هم امکانات شخصی‌سازی و نقش‌آفرینی را افزایش می‌دهد.

اکسسوری: امکان استفاده از اکسسوری‌هایی که توانایی‌های پایه را افزایش داده یا افکت‌های تازه‌ای به حملات اضافه می‌کند، با این DLC فراهم می‌شود.

درجه سختی جدید: بعد از اتمام داستان اصلی، درجه سختی بالاتری تحت عنوان Bahamut برای افرادی که به دنبال چالش بیشتری هستند آزاد می‌شود.  

Sasan | اخبار | 20/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.