نویسنده: Sasan چهارشنبه، 29 تیر 1401
ساعت 16:03

آخرین DLC بازی WWE 2K22 منتشر شد

5 از 5

سری WWE که مدتی دچار مشکلات فنی و افت کیفی قابل توجهی شده بود، با نسخه WWE 2K22 توانسته مجددا به شکوه گذشته بازگشته و یک بار دیگر تفریح جذابی برای طرفداران خود فراهم کند. در ماه‌هایی که از انتشار اولیه این بازی گذشته، سازندگان با ارائه چند مرحله محتوای قابل دانلود، تعداد کشتی‌گیران در دسترس را تا حد قابل توجهی افزایش داده‌اند و تعدادی از قهرمانان محبوبی که در پکیج اولیه موجود نبودند را به این عنوان اضافه کردند تا شاهد تجربه کامل‌تری باشیم. پنجمین و طبق اعلام تیم سازنده، آخرین DLC بازی، The Whole Dam Pack نام دارد و تمامی علاقه‌مندان از امروز می‌توانند به امکانات این مجموعه محتوای جدید دسترسی داشته باشند.

لیست شخصیت‌هایی که از طریق The Whole Dam Pack به WWE 2K22 افزوده می‌شوند به شرح زیر است:  

Rob Van Dam

Machine Gun Kelly

Logan Paul

LA Knight

Xia Li

Commander Azeez

Sarray

استفاده از دلقک شبکه های اجتماعی «لوگان پال» و پاپ استاری مثل «ماشین گان کلی» رنگ و بوی متفاوتی به بسته جدید بخشیده که تاکید ویژه‌ای بر نمایشی بودن مسابقات WWE به حساب می‌آید.

در بررسی WWE 2K22 در زمان عرضه نوشتیم:

بعد از سقوط آزادی که نسخۀ قبل برای این فرنچایز رقم زد، سازندگان چاره‌ای جز تغییر کامل رویکرد خود نداشتند و خوشبختانه از شکست بزرگ خود درس گرفته و با توجهِ جدی به بازخوردها و درخواست‌های طرفداران این مجموعه، بعد از حدود یک دهه بالاخره با ساخته‌ای رو به رو هستیم که علاقه‌مندان به کشتی کج می‌توانند با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و از کتک کاری با ورزشکاران محبوب خود لذت ببرند!    

Sasan | اخبار | 20/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.