نویسنده: Sasan شنبه، 08 مرداد 1401
ساعت 06:19

از بازی Goat Simulator 3 رونمایی شد

5 از 5

بازی Goat Simulator در سال 2014 با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مرتبط با شبیه‌سازی فیزیک در بازی‌های ویدئویی چنان تجربه مفرحی را بنا کرد که به یکی از موفق‌ترین عناوین مستقل از نظر تجاری بدل شد و چنان اسم و رسمی برای استودیوی سازنده کوچک خود، Coffee Stain Studios، به ارمغان آورد که باعث شد تا حتی وارد بازار انتشار بازی‌های دیگر استودیوها هم بشوند و عناوین بسیار موفقی چون Valheim، Deep Rock Galactic و Huntdown را به بازار عرضه کنند.

gs3 2

در جهت حفظ حس شوخ طبعی موجود در قسمت اول، دنباله این بازی Goat Simulator 3 نام گرفته تا در سال‌های آینده باعث سردرگمی افرادی که به دنبال نسخه شماره دو این مجموعه می‌گردند باشد. هسته اصلی گیم‌پلی کماکان مانند نسخه اول مبتنی بر ایجاد حداکثر آشوب و نابودی در محیط با جا به جایی و پرت کردن بز قهرمان (!) است که این بار امکان تجربه آنلاین تا چهار نفر و امکان آپگرید کردن قدرت تخریب بز تحت کنترل هم فراهم شده است. بخش آنلاین دارای مینی گیم‌های جذابی خواهد بود که با ساختار سندباکس اصلی بازی کاملاً متفاوت هستند.

gs3 2

بازی Goat Simulator 3 در بیست و سوم آبان ماه سال جاری برای پلتفرم‎‌‎های پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز و رایانه‎های شخصی (به صورت انحصاری از فروشگاه اپیک) منتشر خواهد شد.

Sasan | اخبار | 30/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.