نویسنده: Sasan شنبه، 19 شهریور 1401
ساعت 02:24

زمانی نهایی عرضه بازی Marvel’s Midnight Suns مشخص شد

5 از 5

بازی Marvel’s Midnight Suns که یکی از جذابترین پروژه‌های اقتباسی از کتاب‌های مصور مارول در سریال اخیر به حساب می‌آید و توسط استودیوی محبوب و موافق Firaxis در دست تولید است، پیش از این قرار بود در پانزدهم مهر ماه به بازار عرضه شود اما حدود یک ماه پیش تولیدکنندگان اعلام کردند که انتشار این محصول تا مدتی نامعلوم به تأخیر افتاده و در بیشتر گمانه‌زنی‌ها پیش‌بینی می‌شد که تاریخ جدید احتمالاً در ماه‌های ابتدایی سال 2023 باشد اما امروز اعلام شد که کمی زودتر از پیش‌بینی‌های اولیه و در ماه پایانی سال 2022 امکان تجربه این عنوان فراهم خواهد شد.

بازی Marvel’s Midnight Suns که طراحی آن تلفیقی از سری موفق XCOM با برخی از ویژگی‌های ژانر CCG است از فضایی تاریک و بر عناصر ژانر وحشت بهره می‌‎برد که به آن ساختاری متفاوت‌تر در مقایسه با اکثر محصولات مارول در سال‌های اخیر بخشیده می‌برد. همچنین در کنار اعلام تاریخ عرضه جدید، از مجموعه انیمیشن کوتاه مرتبط با این عنوان رونمایی شد که پخش آن به صورت هفتگی از انتهای ماه اکتبر از طریق شبکه یوتوب مارول آغاز می‌شود و ماجراهای آن پیش درآمدی بر حوادث اصلی داستان بازی است.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ 11 آذر ماه سال جاری برای کنسول‌های نسل نهم به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. زمان انتشار این عنوان برای کنسول‌های نسل هشتمی هم متعاقباً اعلام می‌شود.

Sasan | اخبار | 09/09/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.