نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 26 دی 1401
ساعت 14:00

یوبی سافت لغو شدن بازی Beyond Good and Evil 2 را رد کرده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت فرانسوی یوبی‌سافت در طول چند سال اخیر پروژه‌های مختلفی را معرفی کرد که حتی از میان مواردی که به مرحله انتشار رسیدند، درنهایت به ندرت با استقبال مواجه بودند. در این بین البته محصولات زیادی هم بودند که پس از مدت‌ها از زمان رونمایی اولیه در بی‌خبری به سر می‌برند و به صورت جسته و گریخته گزارش‌هایی از بروز مشکلات حین ساخت از آن‌ها منتشر شده است. در این رابطه دیگر برکسی پوشیده نیست که کمپانی از نظر مالی نیز به مشکلاتی برخورده و حتی گزارشی غیررسمی از لغو کامل تعدادی از بازی‌های بزرگ آن‌ها داده بود.

از زمان اعلام شدن این گزارش، حدس و گمان‌ها درباره پروژه‌های احتمالی لغو شده شروع شده و یکی از عناوینی که حتی تا پیش از این خبر به عنوان بازی کنسل شده لحاظ می‌شد، پروژه Beyond Good and Evil 2 است که از چند سال قبل، حتی خالق مجموعه و رئیس تیم توسعه خودش را هم از دست داده بود. پیرامون این پروژه، یوبی‌سافت به تازگی در بیانیه‌ای گفته که Beyond Good and Evil 2 علیرغم تاخیرهای پیاپی که داشته، همچنان در دست ساخت است و تیم سازندگان مشغول کار روی آن و وعده‌های جاه‌طلبانه که برای بازی داده شده بود هستند.

همان‌طور که اشاره شد، این پروژه با مشکلات زیادی در دوره ساخت طولانی خود مواجه بوده و بعد از صرف چند سال از رونمایی، جدا شدن کارگردان اصلی، ریبوت شدن تولید و موارد مشابه، به نظر همچنان در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. در دیگر خبرها پیرامون عناوین پرحاشیه در صف عرضه شرکت، اخیرا گزارشی از تاخیر مجدد بازی Skull and Bones هم منتشر شد. در این بین Avatar: Frontiers of Pandora نیز از مدتی قبل‌تر با تاخیر مواجه شد، هرچند این عنوان در کنار Assassin’s Creed Mirage همچنان برای عرضه در سال 2023-2024 عنوان می‌شوند. شرکت همچنین تایید کرده که برای سال مالی 2023-2024 برنامه انتشار یک بازی بزرگ و معرفی نشده را هم دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.