نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 دی 1401
ساعت 16:00

ممکن است به زودی خبر تازه ای از سری Metal Gear در پیش باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از تاییدشدن احیا مجموعه بازی Silent Hill، گزارش‌های جسته و گریخته زیادی مطرح شدند که کونامی قصد ساخت و احیا برخی دیگر از سری بازی‌های محبوب و قدیمی خودش را نیز در برنامه دارد. در این ارتباط، یکی از اسامی که بسیار موردتوجه بوده سری Metal Gear است و اتفاقا شایعات و درزهای خبری منتسب به آن نیز در این مدت کم نبوده‌اند. در حالی که کونامی رسما هنوز چنین خبرهایی را تایید نکرده، اخیرا یکی از صداپیشگان مشهور سری توییت جالبی را منتشر کرده است.

Quinton Flynn صداپیشه شناخته شده شخصیت Raiden در عناوین Metal Gear Solid 2، Metal Gear Solid 4 و Metal Gear Rising: Revengeance اخیرا در یک پست توییتری در حساب شخصی خود گفته که طرفداران در طول «هفته‌های پیش رو» می‌توانند منتظر چیزهای جدیدی برای رونمایی باشند. او مشخصا این توییت را در پاسخ به یکی از طرفداران سری متال گیر گفته و البته که این یک موضع‌گیری شخصی و غیررسمی است، ولی باعث پیدا شدن امیدواری در بین طرفداران سری شده است.

تا پیش از این نیز حالا بیش از یک سال است که شایعات از کار روی پروژه‌های جدید Metal Gear وجود داشته، که از ساخت نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater تا تولید چند پروژه دیگر را شامل می‌شدند. در همین زمینه، مدتی پیش Noriaki Okamura از تهیه‌کنندگان قدیمی متال گیر نیز گفته بود که کونامی پس از مدت‌ها انتظار خبرهای جدیدی برای 2023 در صف انتشار دارد. دراینجا البته شایعات و درزهای خبری هم وجود داشت که از معرفی نزدیک سونی از محتواهای third party خبر می‌داد، موضوعی که باعث شده تا طرفداران میان آن و اطلاعات تازه سری متال گیر ارتباط ایجاد کنند. باید دید که سرانجام این گزارش‌ها منتهی به احیا سری متال گیر خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.