نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 03 بهمن 1401
ساعت 16:00

Phantom Liberty پرخرج ترین اکسپنشن تاریخ CD Projekt بوده است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از پرحاشیه‌ترین عناوین عرضه شده انتهای نسل هشتم کنسول‌های بازی، که اتفاقا امیدواری‌های بسیار عظیمی را هم در میان طرفداران ایجاد کرده بود Cyberpunk 2077 بوده است. این ساخته علمی تخیلی و آینده‌گرایانه اثر شرکت محبوب CD Projekt RED، از زمان رونمایی اولیه تا موعد عرضه انتظارات بسیار بالایی را ایجاد کرده بود، فرایندی که البته در روز عرضه بازی، با انتشار بازخوردهای بسیار منفی مواجه شد. درواقع این بازی از نظر فنی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و شرکت را برای مدتی طولانی به سیبل انتقادات برای عرضه یک بازی ناقص و هنوز کامل‌نشده تبدیل کرد.

پس از حدود سه سال از عرضه، این بازی با انتشار آپدیت‌های متعدد و البته عرضه نسخه مخصوص نسل نهمی حالا وضعیت بسیار پایدارتری را تجربه می‌کند. با این حال پیدا شدن این مشکلات و برنامه طولانی فیکس کردن آن‌ها باعث شد تا شرکت از توسعه و عرضه تعدادی از محتواهای پس از عرضه وعده داده شده منصرف شود. علیرغم لغو برخی محتواهای تک‌نفره و همچنین حالت چندنفره، شرکت البته تایید کرده بود که بسته اکسپنشن Phantom Liberty قطعا برای این بازی عرضه خواهد شد. پیرامون این اکسپنشن، یکی از مسئولین سی‌دی پراجکت به تازگی صحبت تازه‌ای را مطرح کرده و گفته که این بسته تبدیل به پرخرج‌ترین محتوای پس از عرضه در تاریخ شرکت شده است.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty حالا تبدیل به پروژه‌ای شده که بیشترین بودجه تخصیص داده شده را در تاریخ شرکت، برای یک محتوای پس از عرضه دریافت کرده است. ما امیدواریم که شخصیت‌ها و ماجراجویی جدیدی که برای Cyberpunk عرضه می‌شود بتواند بازیکنان و طرفداران را به خود جذب کند، و اینکه بتواند بازیکنان و مخاطبان جدیدی را هم به وارد شدن به دنیای Cyberpunk ترغیب کند.

لازم به ذکر است که سی‌دی پراجکت قبلا و برای بازی The Witcher 3 نیز تجربه ساخت دو بسته اکسپنشن بزرگ و پولی را داشته است. با توجه به موفقیت بسیار مناسب کسب شده از آن تجربه، طرفداران امیدوار هستند که بسته Phantom Liberty نیز بتواند از نظر کیفی آن موفقیت‌ها را تکرار کند. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty در حال حاضر فقط برای پلتفرم‌های نسل نهمی و PC عرضه می‌شود و تاریخ انتشار آن برای ادامه سال 2023 عنوان شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.