نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 بهمن 1401
ساعت 11:00

ثبت آمار خیره کننده تعداد بازیکنان Hogwarts Legacy در استیم

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Hogwarts Legacy حالا مدتی هست که در دسترس علاقمندان قرار گرفته و با توجه به استقبال عظیم طرفداران، به نظر می‌رسد که اقتباس فوق‌العاده باکیفیتی از منبع اصلی آن یعنی سری کتاب‌های داستانی هری پاتر و دنیای جادویی به قلم جی‌کی رولینگ باشد. از این بازی در خبرهایی جسته و گریخته، اشاره به آمارهای فوق‌العاده پیش خرید و خرید هم وجودداشته و گرچه هنوز WB Games آمارهای رسمی در این زمینه منتشر نکرده، ولی یک گزارش جدید می‌تواند به خوبی نشان دهد که استقبال از این بازی تا چه حد فراگیر بوده است.

با توجه به گزارش SteamDB، حالا مشخص شده که بازی اکشن، ماجراجویی و جهان‌باز Hogwarts Legacy در نقطه اوج جذب بازیکنان همزمان، به آمار خیره‌کننده 879٫308 بازیکن رسیده است. به عبارتی این تعداد بازیکن در نقطه اوج بررسی صورت گرفته، به شکل همزمان مشغول تجربه این بازی از طریق پلتفرم استیم بودند. این آمار از جهتی جالب‌توجه است که بازی را در رتبه دومین عناوین محبوب تک نفره عرضه شده در استیم تا این تاریخ قرار می‌دهد و درواقع با فاصله‌ای بسیار کم، فقط بازی Cyberpunk 2077 را بالاتر از خود می‌بیند.

در ادامه این گزارش آمده که ثبت این آمار، باعث می‌شود تا این بازی در رتبه سوم محبوب‌ترین بازی‌های فقط تک‌نفره، پنجم در بین عناوین پولی و هشتم در میان تمام ژانرها قرار بگیرد. پیش از این نیز در گزارش‌ها عملکرد فوق‌العاده فروش بازی در بازار بریتانیا نیز منتشر شده بود، و مشخص شد که آمارهای فروش بازی در موعد انتشار، با فاصله 80 درصدی حتی از Elden Ring نیز بیشتر بوده است. Hogwarts Legacy درحال حاضر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC در دسترس قرار دارد. نسخه نسل هشتمی بازی برای Xbox One و PS4 با تاخیر در روز 4 آوریل (15 فروردین 1402) و نسخه نینتندو سوییچ نیز در روز 25 جولای (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.