نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 26 بهمن 1401
ساعت 14:00

پس از Sonic Frontiers عناوین دوبعدی سونیک هم ساخته می شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سگا با عرضه بازی جهان‌باز و مدرن از سری سونیک یعنی Sonic Frontiers ریسک بزرگی انجام داد؛ با این حال این عنوان حالا مدتی هست که در دسترس طرفداران قرار گرفته و علیرغم دریافت بازخوردهای متوسط، از نظر فروش عملکرد خوبی را هم ثبت کرده است. به طور کلی، عناوین سری سونیک بیشتر با دنیای دوبعدی آن‌ها شناخته‌شده و خاطره‌انگیز هستند و ورود به مبحث دنیای جهان‌باز، محدوده کم‌تر شناخته‌شده‌ای برای این سری بود. در همین ارتباط، اخیرا کارگردان بازی Sonic Frontiers یعنی Morio Kishimoto، تایید کرده که طرفداران همچنان می‌توانند منتظر ساخت و عرضه عناوین دوبعدی نیز باشند.

این صحبت‌ها که از طریق حساب توییتری رسمی این بازیساز منتشر شده، Kishimoto در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در این رابطه که می‌توان منتظر ساخت بازی از نوع Sonic 4 بود یا خیر، او پاسخ داده که در آینده غیر از بازی‌های سه‌بعدی، عناوین دوبعدی بیشتری نیز در راه هستند. لازم به ذکر است که سگا در جریان گزارش مالی اخیر خود، رسما اعلام کرد که Sonic Frontiers موفق به فروش 2٫9 میلیون نسخه شده که به نسبت گزارش ماه نوامبر، این بازی حدود چهارصدهزار نسخه دیگر نیز تا آن تاریخ فروش داشته است.

Sonic Frontiers درحال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.