نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 بهمن 1401
ساعت 14:00

زمان عرضه نسخه های ایکس باکس بازی Valheim مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Valheim یکی از عناوینی بود که گرچه در زمان عرضه اولیه به صورت early access چندان مورد توجه بازیکنان استیم قرار نگرفت، ولی با گذشت زمان این وضعیت فرق کرد و شاهد افزایش کم‌نظیر محبوبیت آن بودیم. این بازی سبک بقا، پس از این با بازخوردهای بسیار مثبت از جانب بازیکنان مواجه شد و درحال حاضر هم یک پایگاه ثابت و بزرگی از بازیکنان را پیدا کرده است. با توجه به این موفقیت، بازیکنان سایر پلتفرم‌ها نیز مدتی هست که منتظر خبرها از عرضه بازی به خصوص در پلتفرم‌های کنسولی هستند.

مشخصا پیرامون عرضه نسخه ایکس‌باکس بازی Valheim، سازندگان در سال 2022 چنین خبری را تایید کرده بودند و حالا نیز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص شده است. با توجه به این گزارش، نسخه‌های این بازی قرار است در پلتفرم‌های Xbox Series X/S و همچنین Xbox One از طریق برنامه Game Preview (سیستم early access پلتفرم ایکس‌باکس) در روز 14 مارس (23 اسفند) عرضه شود. همچنین انتشار این بازی برای سرویس اشتراکی ایکس‌باکس گیم پس نیز تایید شده است.

در دیگر خبرها پیرامون این بازی، استودیو سازنده یعنی Iron Gate Studio قبلا تایید کرده بود که آپدیت بزرگی تحت عنوان Ashlands biome برای Valheim در دست ساخت قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.