نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 اسفند 1401
ساعت 09:00

رویداد State of Play با نمایش های جدید از عناوین مختلف پخش شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و پلی‌استیشن طبق اعلام قبلی، به تازگی رویداد تازه‌ای از State of Play را به شکل لایواستریم برگزار کردند که مجموعا در 45 دقیقه، نمایش‌های تازه‌ای برای عناوین PS5، PS4 و PSVR2 در آن به اشتراک گذاشته شد. علاوه بر این‌ها، برخی رونمایی‌ها، مشخص شدن تاریخ عرضه و البته به شکلی سورپرایزکننده فهرست برخی بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس برای ماه مارس نیز معرفی شدند. در این بین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League همان‌طور که به طور ویژه از قبل اعلام شده بود شاهد دریافت گیم‌پلی تریلر جدیدی بود، با این حال عناوین جالب دیگری نیز نمایش داشتند که بازی‌های Resident Evil 4، Destiny 2: Lightfall و البته رونمایی Baldur’s Gate 3 از آن جمله هستند. شما در ادامه نمایش برخی از عناوین مهم در رویداد اخیر State of Play را مشاهده می‌کنید.

Resident Evil 4

بازی موردانتظار Resident Evil 4 که قرار است کم تر از یک ماه دیگر منتشر شود، حضور مهمی در رویداد اخیر State of Play داشت و در تریلری کوتاه و کم‌تر از 3 دقیقه برخی از مهم‌ترین سکانس‌ها از بازی اورجینال را در نسخه ریمیک نیز به نمایش گذاشت. در انتهای این تریلر، همچنین وجود حالت The Mercenaries به عنوان یک DLC رایگان نیز تایید شد که قرار است پس از عرضه بازی اصلی منتشر شود. در این ویدیو، شخصیت‌های Ramon Salazar، Osmund Saddler، Ada Wong، Leon، Ashley و Luis Sera حضور پررنگی دارند. به علاوه برای اولین بار سکانس مبارزه با چاقو با Krauser نیز در فرمت ریمیک برای لحظاتی دیده می‌شود. علاوه بر این موارد، کپ‌کام تایید کرده که قرار است یک دمو قابل بازی هم از بازی به زودی در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

بازی Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود.

 

Suicide Squad: Kill the Justice League

مطابق وعده قبلی، جدیدترین بازی Rocksteady یعنی Suicide Squad: Kill the Justice League حضور مهمی در جریان رویداد State of Play فوریه 2023 داشت و همان طور که در ویدیو دیده می‌شود، برای اولین بار سکانس‌های گیم‌پلی بازی و نحوه دنبال شدن بازی به صورت کوآپ نیز به نمایش درآمد. وقایع این بازی پنج سال پس از داستان Batman: Arkham Knight جریان پیدا می‌کند و در آن شخصیت‌های King Shark، Deadshot، Harley Quinn و Captain Boomerang ماموریت از بین بردن اعضای Justice League را که ذهن آن‌ها حالا توسط Brainiac کنترل می‌شود پیدا می‌کنند. سازندگان این بازی، عرضه لایوسرویس و کراس پلتفرم آن را تایید کردند و همچنین حتی در حالت تک نفره نیز اتصال دائم به اینترنت، برای تجربه بازی ضروری اعلام شده است. بازی همچنین قرار است برنامه طولانی و بزرگ عرضه محتواهای پس از انتشار داشته باشد که بسیاری از آن‌ها از جمله مراحل و شخصیت‌های جدید به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند. به علاوه تایید شده که این عنوان در PS5 و Xbox Series X/S با نرخ فریم 60FPS اجرا خواهد شد.

Suicide Squad: Kill the Justice League در روز 26 می (5 خرداد 1402) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می‌شود.

 

Destiny 2: Lightfall

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، بازی Destiny 2: Lightfall که فقط چند روز با عرضه فاصله دارد به همراه تریلر لانچ در رویداد State of Play حضور داشت. در این بسته اکسپنشن که قرار است در روز 28 فوریه (9 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه شود، بازیکنان به کولونی مخفی Neomuna خواهند رفت و با نیروهای تاریکی مبارزه می‌کنند.

 

Baldur’s Gate 3

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود استودیو Larian Studios نسخه PS5 بازی موردانتظار Baldur’s Gate 3 رونمایی کرد. این بازی که از جمله عناوین موردانتظار سال 2023 است، مطابق اعلام قبلی ابتدا قرار بود فقط برای PC منتشر شود، ولی حالا تایید شده که همزمان با عرضه در روز 31 آگوست (9 شهریور 1402) برای هر دو پلتفرم PS5 و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

 

Tchia

استودیو مستقل و ایندی Awaceb نیز همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود تاریخ عرضه بازی در صف عرضه خود یعنی Tchia را فاش کرد. این عنوان ایندی جهان‌باز، از ابتدا و از همان زمان رونمایی مورد توجه زیادی قرار گرفته بود و با نمایش‌هایی هم که تا به حال داشته بیش از پیش به یک عنوان موردانتظار تبدیل شده است. با توجه به نمایش اخیر این بازی در State of Play، حالا تاریخ عرضه آن در روز 21 مارس (1 فروردین) برای PS5، PS4 و PC تایید و همچنین فاش شده که مشترکین PlayStation Plus Extra و Premium نیز می‌توانند آن را در روز عرضه، و بدون هزینه اضافی دریافت کنند.

در جریان رویداد اخیر، بازی‌های دیگری نیز نمایش داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به Street Fighter 6، Naruto x Boruto Ultimate Ninja Storm Connections، Wayfinder و Goodbye Volcano High و بازی‌های واقعیت مجازی Humanity، Journey to Foundation، Synapse، The Foglands و Green Hell VR برای PS VR2 اشاره کرد.

همان‌طور که اشاره شد، فهرست بازی‌های رایگان سرویس پلی‌استیشن پلاس نیز برای ماه مارس مشخص شد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بازی‌های PS Plus Essential - دسترسی از روز 7 مارس (16 اسفند)

  1. Battlefield 2042 (PS5)
  2. Minecraft: Dungeons (PS4)
  3. Code Vein (PS4)

همچنین تعدادی از عناوین سرویس PS Plus Extra برای ماه مارس نیز رونمایی شدند که انتظار می‌رود در هفته‌های آینده لیست کامل آن نیز منتشر شود.

  1. Tchia (PS5, PS4)
  2. Uncharted: Legacy of Thieves Collection (PS5)
  3. Immortals Fenyx Rising (PS5, PS4)
  4. Rainbow Six Extraction (PS5, PS4)
  5. Ghostwire: Tokyo (PS5)
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.