نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 07 فروردين 1402
ساعت 09:00

عناوین آینده Bloober می تواند بیش از 10 میلیون فروش داشته باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو لهستانی Bloober Team مدتی هست که در صنعت گیم فعال است، و برای عناوین اخیرشان نظیر Layers of Fear، Observer، The Medium و البته بازی در دست ساخت و ریمیک Silent Hill 2 نیز شناخته می‌شوند. این تیم البته برنامه‌های بلندپروازانه‌ای هم دارد و قصد دارد تا در آینده عناوین بزرگ‌تر و پرفروش‌تری تولید کند. با توجه به صحبت‌های اخیر Piotr Babieno مدیرعامل این شرکت، او پیش‌بینی کرده که عناوین آینده آن‌ها بتواند فروشی بیش از 10 میلیون نسخه نیز داشته باشد.

شما می‌توانید تصور کنید که در آینده نزدیک، فروش 10 میلیون نسخه‌ای برای ما اتفاق ممکنی باشد. برای اینکه تبدیل به بهترین تیم برای تولید عناوین ژانر ترس باشیم، بایستی بیشتر درگیر فعالیت‌های نشر و ساخت پروژه شویم و باید بیشتر از یک بازی به ازای هر یک سال و نیم، دو سال ارائه کنیم. به همین خاطر هست که یکی از ستون‌های فعالیت شرکت ما درحال حاضر همکاری با شرکای استراتژیک است. ما می‌خواهیم عناوین آینده‌مان نه فقط به نقاط اوج در ژانر وحشت، بلکه در کل صنعت گیم تبدیل شوند. بارها گفته‌ایم که هدف ما تبدیل شدن به Naughty Dog یا Ninja Theory است.

بلوبر تیم درحال حاضر روی چند پروژه مشغول کار است که مهم‌ترین آن‌ها بازی Silent Hill 2 remake محسوب می‌شود. پروژه‌های دیگری که این شرکت آن‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کند، Layers of Fear، ساخت یک بازی جدید با مشارکت Private Division و چند بازی مشارکتی دیگر با Rogue Games و Draw Distance هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.