نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 28 ارديبهشت 1402
ساعت 11:00

سونی رسما برگزاری رویداد PlayStation Showcase 2023 را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار شایعات، گمانه‌زنی‌ها و گزارش های جسته و گریخته از نزدیک بودن برگزاری رویداد اختصاصی پلی‌استیشن و رونمایی از بازی‌های در دست ساخت و مهم این شرکت، سونی بالاخره برگزاری رویداد ویژه PlayStation Showcase 2023 را تایید کرد. با توجه به این اطلاعیه، رویداد قرار است به مدت کمی بیش از یک ساعت، در 24 می (3 خرداد 1401) و به وقت ایران در ساعت 23:30 چهارشنبه شب هفته آینده برگزار شود.

گزارش اخیر که توسط وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، اشاره می‌کند که طرفداران در این برنامه شاهد معرفی و پخش خبرهای جدید در ارتباط با بازی‌های در دست ساخت PS5 و PlayStation VR2 خواهند بود که محصولات استودیوهایی از سراسر جهان هستند. معرفی عناوین کاملا جدید استودیوهای پلی‌استیشن و همچنین رونمایی‌هایی از عناوین استودیوهای third-party و همچنین ایندی نیز در این برنامه موردانتظار خواهد بود. سونی در این اطلاعیه از هیچ بازی خاصی نام نبرده و اتفاقا عناوین چندان زیادی هم از تیم‌های داخلی این شرکت معرفی نشده‌اند. تاکنون فقط عناوینی نظیر Marvel’s Spider-Man 2 یا بازی چندنفره The Last of Us پیش از این رسما توسط سونی تایید شده بودند و شرکت به صورت مرموزی درباره پروژه‌های دیگر استودیوهایش سکوت کرده بود.

در ارتباط با بازی‌های third-party نیز شایعات مختلفی وجود دارد که معرفی بازی Metal Gear Solid 3 remake یکی از جذاب‌ترین موارد است. همچنین کاملا محتمل است که Rise of the Ronin استودیو Team Ninja هم برنامه‌ای در رویداد پیش رو داشته باشد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.