نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 خرداد 1402
ساعت 09:00

Ratchet and Clank: Rift Apart اوایل مرداد برای PC عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز اخیرا تایید کردند که بازی فرست پارتی Ratchet and Clank: Rift Apart که اولین بار حدود دو سال پیش برای PS5 منتشر شد، در روز 26 جولای (4 مرداد) در پلتفرم پی‌سی نیز عرضه می‌شود. گفتنی است که این خبر، به نوعی تایید شایعه قبلی بود که از عرضه یک بازی بزرگ و AAA پلی‌استیشن برای پی‌سی در حوالی ماه جولای می‌گفت. با توجه به این گزارش، پروژه پورت این بازی در PC نیز برعهده دیگر تیم فرست پارتی پلی‌استیشن یعنی Nixxes Software بوده است.

از ویژگی‌های جدیدی که در نسخه پورت شده پی‌سی به این بازی اضافه شده، ray-traced reflections به همراه سطوح کیفی متفاوت، ray-traced shadows به همراه قابلیت سایه‌پردازی واقع‌گرایانه، پشتیبانی از نمایشگرها با ابعاد تصویر 21:9، 32:9 و 48:9 با توجه به امکان پشتیبانی مانیتورها که شامل بهینه‌سازی برای هر دو بخش گیم‌پلی و میان‌پرده‌ها نیز هست. بازی همچنین از نظر نرخ فریم می‌تواند باز باشد و از فناوری‌های Nvidia DLSS 3، AMD FSR 2 و Intel XeSS نیز پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی کامل از ماوس و کی‌بورد و همچنین DLAA نیز از دیگر ویژگی‌های جدید این نسخه خواهد بود.

با توجه به گزارش منتشر شده بازیکنانی که کنترلر DualSense را در اختیار دارند، می‌توانند از طریق اتصال سیمی به تجربه نسل نهمی بازی و استفاده از تمام ویژگی‌های دسته در پی‌سی هم بپردازند. همچنین دیگر کنترلرهای استاندارد نیز با بازی انطباق خواهند داشت. Ratchet and Clank: Rift Apart در روز 26 جولای (4 مرداد) از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز برای PC عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی نسخه PS5 بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.