نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 خرداد 1402
ساعت 09:00

عرضه پی سی Final Fantasy 16 ممکن است بیش از شش ماه طول بکشد

1 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم اعلام اولیه عرضه انحصاری PS5 و PC برای بازی Final Fantasy 16، ذکر شدن انتشار نسخه پی‌سی آن در ادامه کمپین تبلیغاتی بازی عملا حذف شده بود. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی که اولین بار سال 2020 رونمایی شد، در حال حاضر چیزی با انتشار نهایی فاصله ندارد و صحبت‌های جدید سازندگان نشان می‌دهد که برنامه عرضه نسخه PC همچنان وجود دارد. هرچند در حالی که اشارات قبلی نشان از این داشت که بازی به مدت شش ماه در انحصار P5 خواهد بود، به نظر می‌رسد که حالا این مدت می‌تواند طولانی‌تر باشد.

پیرامون عرضه نسخه پی‌سی، Naoki Yoshida تهیه‌کننده بازی در مصاحبه جدید خود اشاره کرده که تیم سازندگان پس از عرضه نهایی نسخه PS5، قصد دارند با دقت و وسواس کار روی پورت نسخه پی‌سی را شروع کنند. با در نظر گرفتن مصاحبه قبلی یوشیدا در اوایل سال که سعی کرد به کلی موضوع صحبت درباره نسخه پی‌سی را عوض کند، به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها نشان از فاصله زمانی بیش از شش ماه برای عرضه نسخه پی‌سی باشد، و سازندگان تمایل دارند تا با داشتن وقت کافی و با دقت به بهینه‌سازی و کنترل کیفیت بازی در پلتفرم پی‌سی مشغول شوند.

یوشیدا همچنین در بخش دیگری از مصاحبه تازه خود اشاره کرده که گرچه درحال حاضر برنامه‌ای برای عرضه محتواهای پس از عرضه یا DLC ندارند، ولی این موضوعی است که به آن فکر خواهند کرد و با توجه به بازخورد طرفداران ممکن است چنین احتمالی را در نظر بگیرند. بازی Final Fantasy 16 در روز 22 ژوئن (1 تیر) برای PS5 عرضه می‌شود. طبق اعلام قبلی، این بازی اندکی پیش از عرضه دمو قابل بازی و چندساعته‌ای را هم دریافت می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.