نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 تیر 1402
ساعت 09:00

نسخه استاندارد و کنسولی Starfield همراه با یک دیسک عرضه می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار یک پست توییتری توسط بتزدا که عرضه نسخه فیزیکی بازی Starfield را فاقد دیسک و صرفا با قرار دادن کد دانلود در جعبه اعلام کرده بود، موضوع به حاشیه تازه‌ای منجر شد و مطابق پیش‌بینی با اعتراض‌های طرفداران نیز مواجه بود. پس از این، بتزدا اقدام به حذف کردن آن پست توییتری کرد و گزارش بعدی، نشان از این می‌داد که عرضه نسخه فیزیکی بازی به همراه دیسک خواهد بود. پیرامون این موضوع، شرکت اخیرا اقدام به شفاف‌سازی کرده و تایید شده که تنها نسخه استاندارد و عرضه فیزیکی این بازی در کنسول، قرار است به همراه یک دیسک عرضه شود که طبیعتا فقط هم در Xbox Series X قابل استفاده خواهد بود.

در ادامه این گزارش، بتزدا گفته که بازیکنانی که نسخه Constellation Edition برای کنسول یا نسخه استاندارد و فیزیکی بازی را در PC می‌خرند نیز در جعبه فقط کد دانلود دریافت می‌کنند. پیش‌خرید کنندگان بازی نیز آیتم‌های Laser Cutter، Deep Mining Helmet و the Deep Mining Pack را در قالب بسته Old Mars Skin Pack دریافت خواهند کرد. گفته شده که بازیکنانی که این عنوان را از طریق اشتراک گیم پس دریافت کنند نیز به تمامی پاداش‌های پیش‌خرید بازی دسترسی خواهند داشت.

Starfield در روز 6 سپتامبر (15 شهریور) در Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود. این بازی برای مشترکین سرویس گیم پس از همان روز عرضه قابل دریافت خواهد شد. همچنین خریداران نسخه Premium Edition بازی نیز می‌توانند بازی را 5 روز جلوتر از موعد عرضه و به صورت early access تجربه کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.