نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 تیر 1402
ساعت 11:00

سازندگان Final Fantasy 16 احتمال ساخت DLC را در نظر می گیرند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس مدتی پیش بازی Final Fantasy 16 را عرضه کرد که با استقبال گسترده طرفداران و منتقدان هم مواجه شد. نکته جالب پیرامون این بازی تا قبل از عرضه، این است که سازندگان در تمامی واکنش‌ها نسبت به این احتمال که برای بازی بسته الحاقی، اکسپنشن و ... نیز ساخته می‌شود یا خیر آن را به نوعی رد می‌کردند. با توجه به صحبت‌هایی که از سازندگان منتشر می‌شد، عنوان می‌شد که Final Fantasy 16 به عنوان یک تجربه کامل داستانی ساخته می‌شود و همه جوانب آن در طول خود بازی طرح خواهد شد. با توجه به عملکرد بسیار عالی این بازی و فروش موفق آن، سازندگان حالا اما نسبت به ساخت DLC دید مثبت‌تری دارند.

Naoki Yoshida تهیه‌کننده بازی اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که تیم سازندگان از درخواست‌های طرفداران برای عرضه محتواهای بیشتر در دنیای Valisthea مطلع است و اینکه شرکت به احتمال ساخت DLC فکر می‌کند. او در این رابطه گفت:

با وارد شدن به Final Fantasy 16، به تنها چیزی که فکر می‌کردیم این بود که یک تجربه داستانی کامل و جامع خلق کنیم، به نوعی که کلیت و 100 درصد آن بدون نیاز به DLC و از ابتدا تا انتهای خود بازی قابل تجربه باشد. فکر می‌کنم که ما درنهایت موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم. با این حال ما حالا بازخوردهای مختلفی از بازیکنانی که بازی را تجربه کردند می‌گیریم، و اینکه بسیاری تمایل دارند محتواها و چیزهای بیشتری در این دنیا ببینند. ما از این خواسته‌ها مطلع هستیم و آن‌ها را درک می‌کنیم. با توجه به همین موضوع تیم ما حالا به گزینه‌های مختلفی که می‌تواند منجر به ساخت محتواهای بیشتر شود فکر می‌کنند. امیدوارم در آینده نزدیک چیزی برای عرضه به همه بازیکنان داشته باشیم.

گفتنی است که سازندگان بازی همچنین پروژه پورت نسخه پی‌سی را هم در دستور کار دارند، و باید دید که موعد عرضه آن بازی در چه زمانی مشخص می‌شود. Final Fantasy 16 در حال حاضر به صورت انحصاری PS5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید بررسی این بازی با امتیاز 9 از 10 را در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.