نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 تیر 1402
ساعت 11:00

ظاهرا نسخه جدیدی از The Last of Us Part 2 در دست ساخت است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ گوستاوو سانتولایا سازنده موسیقی متن سری بازی‌های The Last of Us و همچنین اقتباس تلویزیونی از مجموعه در HBO، به نظر می‌رسد که به صورت تصادفی پروژه جدیدی در استودیو Naughty Dog را فاش کرده است. بر این اساس، او در مصاحبه با یک کانال یوتیوب اسپانیایی، به در دست ساخت بودن «نسخه  جدیدی» از بازی The Last of Us Part 2 اشاره کرده و اینکه در بازی ظاهرا بازیکن می‌تواند از سانتولایا اجرای موسیقی خاصی را بخواهد. او البته در ادامه گفته که بیش از این نمی‌تواند چیزی بگوید.

گفتنی است که تاکنون شایعات و گزارش‌های غیررسمی درباره احتمال ساخت نسخه director’s cut و ریمستر از The Last of Us Part 2 وجود داشته، ولی تاکنون توسط ناتی داگ به صورت رسمی تایید نشده است. در اوایل سال 2023 نیز Tom Henderson خبرنگار صنعت بازی ادعا کرده بود که نسخه ویژه‌ای از این بازی درحال حاضر در دست ساخت قرار دارد. با در نظر گرفتن استراتژی اخیر سونی و ناتی داگ جای تعجب نخواهد بود که این نسخه جدید از بازی، غیر از PS5 برای پلتفرم PC نیز عرضه شود.

بازی The Last of Us Part 2 اولین بار در سال 2020 برای پلتفرم PS4 منتشر شد، و با توجه به گزارش‌ها موفق شد تا در طول دو سال به فروش 10 میلیون نسخه‌ای برسد. شما می‌توانید بررسی اختصاصی این بازی در بازی‌مگ با امتیاز 10 از 10 را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.