نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 آبان 1402
ساعت 09:00

اولین تصاویر مقایسه PS5 Slim و PS5 اورجینال به بیرون درز کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در آستانه سومین سال عرضه کنسول‌های بازی نسل نهمی PS5، مدتی پیش از مدل جدید و بازطراحی شده‌ای خبر داد. نحوه معرفی این کنسول البته در نوع خود بسیار کوتاه و با توضیح حداقلی همراه بود و صرفا اشاره شده که در طراحی جدید علاوه بر امکان جداسازی و نصب مجدد درایو دیسک نوری، ابعاد کوچک‌تر و تغییرات جزئی دیگر وجود دارد و از نظر قدرت و توان کاملا با PS5 اورجینال برابر است. پیرامون این کنسول که فعلا با اسم PS5 Slim شناخته می‌شود، به تازگی تصاویر بیشتری منتشر شده که می‌توان ابعاد آن را با طراحی اورجینال مقایسه کرد. شما در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید.

باید توجه داشت که تصاویر توسط یک اینسایدر شناخته‌شده به اشتراک گذاشته شده و مدل اورجینال نیز از قاب‌های سفارشی و متفاوتی استفاده می‌کند؛ با این وجود، اما ابعاد کوچک‌تر و طراحی باریک‌تر کنسول اسلیم کاملا مشهود است. به گفته سونی کنسول طراحی جدید که قرار است پس از عرضه به صورت کامل جایگزین مدل اورجینال در بازار شود، از نظر قدرت کاملا با مدل اورجینال برابر است و علاوه بر امکان نصب یا جداکردن درایو دیسک نوری، حافظه داخلی بیشتر و یک ترابایتی هم خواهد داشت. این کنسول‌ها قرار است با قیمت 450 دلار (بدون درایو دیسک نوری) و 500 دلار (باندل همراه با درایو دیسک نوری) عرضه شود.

پیرامون این کنسول البته طرفداران همچنان منتظر انتشار خبرهای رسمی از جمله تاریخ عرضه و ... هستند، اما به تازگی شایعاتی نیز منتشر شده که عرضه اولیه آن احتمالا همزمان با انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 خواهد بود. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که سونی چه زمانی را برای انتشار اخبار تکمیلی برای این کنسول انتخاب می‌کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.