نویسنده: علیرضا رسولیان یکشنبه، 28 آبان 1402
ساعت 13:30

بازی Wonder Woman لایو سرویس نخواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی برادران وارنر بیانیه‌ی جدیدی را جهت تکذیب شایعات و گمانه‌زنی‌های پیرامون بازی Wonder Woman و احتمال لایو سرویس بودن آن منتشر کرده است.

چند روز پیش بود که شرکت برادران وارنر از تمایل خود برای تبدیل فرانچایزهای بزرگش به عناوین لایو سرویس خبر داد. این موضوع باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان بازی موردانتظار استودیوی Monolith Productions، نگران وضعیت عنوان Wonder Woman شوند. در آگهی‌های شغلی این استودیو نیز به داشتن تجربه در زمینه‌ی بازی‌‎های لایو سرویس اشاره شده بود که به نگرانی‌های طرفداران حتی بیش از گذشته دامن زد.

با این وجود، کمپانی برادران وارنر اخیراً با یک بیانیه به تکذیب شایعات مربوط به لایو سرویس بودن بازی Wonder Woman پرداخت و اذعان داشت:

«بازی Wonder Woman یک اثر تک‌نفره و اکشن-ماجراجویی است که دنیای جهان‌باز پویایی دارد. این تجربه‌ی سوم‌شخص به بازیکنان این امکان را می‌دهد که نقش شخصیت Diana of Themyscira را برعهده بگیرند و داستان جدیدی را در دنیای DC تجربه کنند. این اثر هم‌چنین دارای ویژگی‌های سیستم Nemesis است. بازی Wonder Woman به عنوان یک بازی لایو سرویس طراحی نمی‌شود.»

اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی بازی Wonder Woman به اشتراک گذاشته شده است و از دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی تاکنون خبر جدیدی از این عنوان به‌دست نیاورده‌ایم. با این حال، حتی اگر این بازی شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز شود، این موضوع که کمپانی برادران وارنر تیم سازنده را مجبور به لایو سرویس کردن بازی Wonder Woman نکرده است، خبر خوشایندی تلقی می‌شود.

تا زمانی که جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی منتشر شود، کمپانی برادران وارنر به‌زودی عنوان جدید استودیوی راکستدی یعنی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را در تاریخ ۲ فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۳ بهمن) برای پلی‌استیشن ۵، Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد کرد. شرکت برادران وارنر هم‌چنین جزئیات نسخه‌های مختلف این بازی و سیستم مورد نیاز و پیشنهادی آن را به‌‎تازگی اعلام کرد و پیش‌فروش‌های این بازی به شکل رسمی شروع شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.