نویسنده: Mr.Berserk یکشنبه، 24 آبان 1394
ساعت 12:56

آموزش کد نویسی بازی از طریق بازی مجانی Code Warriors

5 از 5

آموزش کدنویسی به بچه ها کار سختی هست مخصوصا که مدرس های کمی برای اینکار صلاحیت دارن و سر فصل درسی مشخص و جامعی هم وجود نداره .البته اگر کدنویسی مثل بازی کردن یک عنوان 3d باشه  ممکنه که بچه ها علاقه پیدا کنند و یک مهارت بسیار خوب رو از سن پایین فرا بگیرند. بازی Code Warriors که بعنوان یک بازی سه بعدی برای کدنویسی ساخته شده که میتونه خارج از محیط کلاس و مدرسه به بچه ها آموزش بده.

بازی توسط استودیو Kuato Studios و بر مبنای جاوا اسکریپت ساخته شده و از طریق browser های ویندوز و اپل میتونه به بچه ها طریقه کدنویسی کردن رو چه در خونه یا در مدرسه آموزش بده .این بازی به نوعی در ادامه بازی Hakitzu Elite که اولین بازی کدنویسی این استودیو هست ساخته شده.

اینم تجربه من از این بازی

برای اجرای بازی به سایت کدواریورز گیم برید  .یک یورز و پسورد درست کنید ازتون میپرسه که چه نسخه ای رو میخواهید بازی کنید استاد دانش آموز یا عادی.من عادی رو انتخاب کردم برای دانش آموز یک استاد باید معرفی تون کنه . بعد به ایمیل خودتون برید برای Confirm کردن بعد باید unity web player رو نصب کنید زیاد طول نمیکشه ولی اگر اینترنت قطع بشه باید دوباره نصب بشه.وارد بازی میشید دیگه بقیه اش تقریبا آسون هست البته  تا اینجا که من رفتم. بازی در مورد جنگ ربوتها هست در صفحه به حالت شطرنج.دو تا حرکت اول  move کردن رو براحتی با دو دستور  move (“right”,1) و چرخیدن رو با دستور turn( “left”, 1) توضیح میده حالا باید فرامین رو اجرا کنید بعد به اموزش نحوه حمله کردن میرسه که من دیگه ادامه ندادم فعلا .

بچه ها اگر کسی علاقه مند هست به بازی سازی حتما امتحان کنید و اینجا میتونید بیاید تجربه خودتون رو بگید.

codeWarriors 1codeWarriors 2codeWarriors 3codeWarriors 4codeWarriors 5codeWarriors 6

Mr.Berserk | اخبار | 15/11/2015
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.