نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 07 آذر 1402
ساعت 13:00

رکورد بازیکنان همزمان بازی Red Dead Redemption 2 شکسته شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمار بازیکنان همزمان بازی Red Dead Redemption 2 در استیم از ۷۷ هزار نفر عبور کرد.

بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه‌ی رسمی‌اش در سال ۲۰۱۸ میلادی با موفقیت‌های زیادی همراه بوده و توانسته به شکل مداوم با آمار فروش قابل توجه‌‌ی خود، استثنایی و شگفت‌انگیز ظاهر شود. اخیراً نیز اعلام شد که این بازی در سراسر جهان موفق به فروش بیش از ۵۷ میلیون نسخه شده است. در همین حال اما این بازی جهان‌باز توانسته در یک پلتفرم به‌خصوص به آمار بسیار چشمگیری دست یابد.

جدیدترین عنوان جهان‌باز استودیوی راک‌استار که به‌تازگی در فروشگاه استیم به خاطر جمعه‌ی سیاه (بلک فرایدی) ۶۷ درصد تخفیف خورد، شاهد انفجار آماری قابل توجه‌ای از نظر ورود همزمان بازیکنان به این بازی در فروشگاه استیم بود. طبق گزارش سایت SteamDB، تعداد بازیکنان همزمان بازی Red Dead Redemption 2 در آخر هفته به ۷۷ هزار و ۶۵۵ نفر رسید که در واقع، بالاترین آمار این بازی از زمان عرضه‌اش برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ میلادی را ثبت کرده است. در زمان نگارش این متن، بازی Red Dead Redemption 2 توسط ۲۵ هزار و ۲۸۴ نفر به صورت همزمان تجربه می‌شود که برای عنوانی که حدود ۵ سال از عمرش می‌گذرد، آمار قابل توجه‌ای به حساب می‌آید.

این اولین‌باری نیست که کمپانی راک‌استار، رشد و موفقیت مداوم بازی‌های قدیمی خود را مشاهده می‌کند، چرا که این شرکت سال‌هاست با بازی Grand Theft Auto 5 یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین عناوین سال‌های اخیر در جهان را در اختیار داشته است. قطعاً راک‌استار انتظار تکرار چنین موفقیتی با بازی بسیار مورد انتظار بعدی خود یعنی Grand Theft Auto 6 را نیز دارد. عنوانی که به‌تازگی و به شکل رسمی توسط راک‌استار تأیید شد که برای اولین‌بار در اوایل دسامبر سال جاری میلادی از آن رونمایی به عمل خواهد آمد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.