نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 08 آذر 1402
ساعت 12:30

فروش Cyberpunk 2077: Phantom Liberty از ۴.۳ میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیراً و در جریان گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ میلادی اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی «Phantom Liberty» برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ تاکنون بیش از ۴.۳ میلیون نسخه فروخته است.

این کمپانی لهستانی پیش‌بینی کرده که در نهایت حدود ۲۰ درصد از بازیکنانی که نسخه‌ی اصلی Cyberpunk 2077 را خریده‌اند، بسته‌ی الحاقی این عنوان را نیز تهیه می‌کنند. شایان ذکر است که فروش بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با توجه به آخرین آماری که تا ۵ اکتبر سال جاری میلادی ثبت شده است، از ۲۵ میلیون نسخه عبور کرد. سی‌دی پراجکت رد پیش از این خبر داده بود که نزدیک به ۴۱ میلیون دلار جهت پشتیبانی و ارائه‌ی به‌روزرسانی برای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ خرج کرده است و این رقم شامل محتوای بزرگ و تغییرات چشم‌گیر آپدیت ۲.۰ بازی نیز می‌شود.

محتوای دانلودی «Phantom Liberty» اولین و آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Cyberpunk 2077 به حساب می‌آید و تیم توسعه‌دهنده‌ی این عنوان سراغ ساخت دنباله‌ی آن با نام رمزی «Project Orion» می‌رود. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی دنباله‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ به اشتراک گذاشته نشده است اما می‌دانیم که این بازی در موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته خواهد شد و با زمان عرضه فاصله‌ی بسیار زیادی دارد. با این حال، سی‌دی پراجکت رد در ماه اکتبر تأیید کرد که این عنوان وارد فاز طراحی و ایده‌پردازی شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.