نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 08 آذر 1402
ساعت 21:00

بازی‌های سرویس PS Plus Essential برای دسامبر ۲۰۲۳ مشخص شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی از بازی‌هایی که در ماه دسامبر ۲۰۲۳ در دسترس مشترکان سرویس PS Plus Essential قرار می‌گیرند، رونمایی کرد.

این بازی‌ها از تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) به PS Plus Essential اضافه می‌شوند و تا یک ماه فرصت دانلود یا اضافه کردن آن‌ها به لیست بازی‌های خود را دارید:

  • بازی LEGO 2K Drive - برای PS4 و PS5
  • بازی PowerWash Simulator - برای PS4 و PS5
  • بازی Sable - برای PS5

بازی LEGO 2K Drive به عنوان بازی اصلی این ماه معرفی شده که برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی را نادیده بگیرید، با بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌ای روبه‌رو می‌شوید که تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخشی را در دنیای سندباکس متنوعش فراهم می‌کند. چه از طرفداران بازی‌های لگویی باشید و چه از علاقه‌مندان به ژانر ریسینگ و مسابقه‌ای، این عنوان در راضی کردن هر دو گروه موفق ظاهر می‌شود و ارزش تجربه دارد.

بازی دیگر ماه دسامبر سرویس PS Plus، شبیه‌ساز شست‌وشویی به نام «PowerWash Simulator» است که به شکل غیرمنتظره‌ای از پس سرگرم کردن بازیکنان برمی‌آید و تجربه‌ی جالب و آرامش‌بخشی را ارائه می‌کند. از زمان عرضه تاکنون، این بازی میزبان محتواهای مخصوصی با تم باب اسفنجی، سری فیلم بازگشت به آینده (Back to the Future) و بازی Final Fantasy VII نیز بوده است و اگر علاقه‌مند به این عناوین هستید، احتمالاً اوقات خوشی را با بازی PowerWash Simulator نیز سپری خواهید کرد.

آخرین بازی‌ای که ماه دسامبر به این سرویس اضافه می‌شود، عنوان مستقل و خلاقانه‌ای به نام «Sable» است که دنیای زیبا و رنگارنگی که ارزش کاوش و گشت‌وگذار دارد را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. شایان ذکر است که برخلاف دو عنوان دیگر این ماه، بازی Sable تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 5 خواهد بود.

بازی‌های جدید سطوح Extra و Premium این سرویس برای نوامبر ۲۰۲۳ را نیز می‌توانید از این‌جا مشاهده کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.