نویسنده: علیرضا رسولیان سه شنبه، 14 آذر 1402
ساعت 03:00

تریلر بازی GTA 6 لو رفت؛ مشخص شدن سال انتشار و جزئیات داستانی

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ دقایقی پیش اولین تریلر بازی GTA 6 در شبکه‌های اجتماعی لو رفت و راک‌استار مجبور شد تا این تریلر را زودتر از زمان اعلام‌شده منتشر کند.

تریلر بازی Grand Theft Auto VI نه‌تنها سرانجام نام اصلی این بازی را تأیید کرد، بلکه از تاریخ انتشار آن نیز باخبر شدیم؛ با اعلام رسمی راک‌استار، باید تا سال ۲۰۲۵ میلادی برای عرضه‌ی GTA 6 صبر کنیم. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

 

راک‌استار در ماه نوامبر سال جاری خبر داد که تریلر بازی بسیار موردانتظار GTA 6 در اوایل ماه دسامبر رونمایی خواهد شد، موضوعی که صنعت بازی‌های ویدیویی را چشم‌انتظار اولین روزهای ماه دسامبر نگه‌داشت. چندروز پیش و در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) بود که راک‌استار روز و ساعت رونمایی از اولین تریلر بازی GTA 6 را نیز با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت اما بعد از لو رفتن این تریلر در فضای مجازی، راک‌استار چاره‌ای جز انتشار زودهنگام آن نداشت.

تریلر رونمایی بازی Grand Theft Auto 6، اولین نگاه به شخصیت اصلی زن این بازی را ارائه می‌کند. اتفاقی که تا پیش از این در سری اصلی GTA سابقه نداشت. این شخصیت جدید «لوسیا» (Lucia) نام دارد و به نظر می‌رسد که او بازی را از زندان آغاز خواهد کرد.

این تریلر همچنین شهر اصلی بازی را با تابلوی بزرگی تأیید می‌کند و قرار است بار دیگر به «Vice City» برگردیم. این موضوع البته برای طرفداران سری GTA و آن‌هایی که شایعات این بازی را طی سال‌های اخیر دنبال می‌کردند، آن‌قدرها غافلگیرانه نخواهد بود اما بازگشت به این شهر رنگارنگ، در هر صورت بسیار هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. در کنار نماهای متفاوتی که در این تریلر از جرم و جنایت به نمایش گذاشته می‌شود، شاهد حضور پررنگ شبکه‌های اجتماعی و لایو-استریم‌ها نیز هستیم که از نفوذ ترندها و موج‌های اینترنتی سال‌های اخیر به جدیدترین قسمت GTA خبر می‌دهند.

طرفداران سری Grand Theft Auto از همان زمانی که قسمت پنجم سری در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، گمانه‌زنی‌ها پیرامون پتانسیل بازی GTA 6 را آغاز کرده بودند و حالا پس از ۱۰ سال انتظار، سرانجام رونمایی قسمت بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار اتفاق افتاد و اولین نگاه‌ها به بازی جهان‌باز بعدی استودیوی راک‌استار را به‌دست آوردیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.