نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 20 آذر 1402
ساعت 21:30

بازی Visions of Mana جهان‌باز نخواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی اسکوئر انیکس اخیراً اعلام کرده که بازی Visions of Mana جهان‌باز طراحی نشده و در عوض، تیم سازنده بر روی ارائه‌ی یک بازی نیمه‌جهان‌باز تمرکز داشته است.

بازی Visions of Mana که به‌صورت رسمی در جریان مراسم The Game Awards 2023 معرفی شد، مسیر جدید سری Mana، که با ریمیک بازی Secret of Mana در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و با ریمیک Trials of Mana در سال ۲۰۲۰ و بازی Legend of Mana در سال ۲۰۲۱ قوت گرفت، را ادامه خواهد داد. در همین راستا، اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری درباره‌ی جدیدترین بازی سری به اشتراک گذاشته و باخبر شدیم که بازی Visions of Mana جهان‌باز نخواهد بود.

اولین تریلر این بازی گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی مقیاس دنیای آن را شروع کرد اما این‌طور که به نظر می‌رسد، بازی Visions of Mana قرار نیست آن‌قدرها بزرگ و عظیم باشد. اسکوئر انیکس برای توصیف دنیای این بازی از «نیمه‌جهان‌باز» استفاده کرده که اشاره به وجود دنیاهای مختلف و جدا از هم دارد. این کمپانی همچنین تأکید داشته که بازی Visions of Mana دارای «مناطق وسیعی» است که «مملو از راز برای کشف کردن و دشمن برای مبارزه کردن» طراحی شده‌اند. اگر قبلاً ریمیک بازی Trials of Mana را تجربه کرده باشید، احتمالاً ایده‌ی کلی‌ای از محیط‌های این بازی جدید نیز دارید، اما انتظار می‌رود که در بازی Visions of Mana با دنیای بزرگ‌تری نسبت به بازی Trials of Mana روبه‌رو باشیم.

اسکوئر انیکس همچنین جزئیات داستانی بیشتری درباره‌ی این بازی موردانتظار به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های این کمپانی ژاپنی، شخصیت اصلی بازی Visions of Mana یک مرد جوان خونگرم با نام ول (Val) است که همراه با دوست دوران کودکی خود سفری را برای رسیدن به درخت مانا آغاز می‌کند. با توجه به تریلر این عنوان و جزئیات داستانی آن، می‌توان انتظار یک روایت دلگرم‌کننده و سنتی را از جدیدترین نسخه‌ی سری نقش‌آفرینی مانا داشت.

بازی Visions of Mana در سال ۲۰۲۴ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.