نویسنده: علیرضا رسولیان پنج شنبه، 14 دی 1402
ساعت 15:00

رزولوشن و نرخ فریم بازی Prince of Persia: The Lost Crown اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رزولوشن و نرخ فریم بازی Prince of Persia: The Lost Crown بر روی تمامی پلتفرم‌ها و کنسول‌ها مشخص شد.

روز گذشته، کمپانی فرانسوی یوبیسافت از حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Prince of Persia: The Lost Crown پرده برداشت و امروز باخبر شدیم که این بازی چه گزینه‌های گرافیکی‌ای روی کنسول‌ها و پلتفرم‌های مختلف ارائه خواهد کرد.

همان‌طور که مشخصات سیستم مورد نیاز جدیدترین بازی یوبیسافت نشان داد، این عنوان بر روی کامپیوتر می‌تواند به‌آسانی به رزولوشن ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی تنظیمات گرافیکی اولترا دست یابد. کنسول‌های نسل فعلی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز از کامپیوتر در این زمینه آن‌قدرها عقب نیستند و می‌توانند رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۱۲۰ را ارائه دهند، البته برای بهره‌مندی از ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیازمند مانیتوری هستید که از این نرخ نوسازی پشتیبانی کند.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در کنسول ایکس باکس سری اس نیز با رزولوشن ۱۴۴۰P و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد، در حالی که کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو توان اجرای جدیدترین قسمت سری Prince of Persia با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند. این عنوان بر روی کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ اجرا می‌شود و کنسول نینتندو سوییچ هم قادر است تا این بازی را در حالت دستی با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ فریم ۶۰ و در حالت داک با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا نماید.

باید منتظر ماند و دید که عملکرد فنی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در هنگام عرضه به چه شکل خواهد بود، اما تا اینجا به‌نظر یوبیسافت موفق به بهینه‌سازی مناسب این بازی برای تمامی پلتفرم‌ها شده و با هر کنسول و پلتفرمی که این عنوان را تجربه کنید، از عملکرد گرافیکی خوبی بهره‌منده خواهید شد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ ۲۸ دی ۱۴۰۲ (۱۸ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان ذکر است که به‌زودی و در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۲ (۱۱ ژانویه ۲۰۲۴) نیز می‌توانید دموی رایگان این بازی را تجربه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.