نویسنده: retired user شنبه، 14 آذر 1394
ساعت 18:22

اشاره مدیرعامل CD Projekt RED به نسخه چهارم The Witcher

5 از 5

عنوان The Witcher 3 در مراسم The Game Awards امسال توانست خوش بدرخشد زیرا از یک سو خود بهترین بازی سال شد و از سوی دیگر استودیو سازنده آن نیز بهترین استودیو سال. همچنین The Witcher 3 توانست میلیون ها دلار فروش داشته و نمرات بالایی بدست آورد.

حال با تمام این موفقیت ها سوالی در ذهن پیش می آید که آیا CD Projekt RED مایل به ساخت دنباله بازی می باشد یا خیر. به تازگی مدیرعامل استودیو در مصاحبه ای نسبت به این پرسش پاسخ نسبتا مثبتی داده است.

وی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی TVN24 BIS لهستان به اظهار نظر درباره آینده The Witcher پرداخت. او بیان کرد:

" هرچند که صحبت کردن درباره آن بسیار زود است اما ما نمی خواهیم آن را به این زودیها فراموش کنیم زیرا اصلا قابل درک نبوده و نسبت به طرفداران بی عدالتی می شود. ما روی این سری بیش از 12 سال تلاش کردیم بنابراین فکر نمی کنم بزودی با پایان آن رو به رو شویم."

با این حساب داستان گرالت ریویایی ادامه خواهد داشت و ما می توانیم The Witcher 4 را مشاهده کنیم. البته مشخص نیست نسخه بعدی یک نسخه اصلی بوده یا فرعی. تنها میتوان به انتظار نشست تا مشخص شود CD Projekt RED چه برنامه ای برای دنباله The Witcher 3: Wild Hunt دارد. گفتنیست که اخیرا این استودیو نخستین بسته الحاقی The Witcher 3 را منتشر کرده و قرار است بزودی بسته الحاقی دیگری نیز منتشر کند.

نقد و بررسی :   The Witcher 3 : Wild Hunt

retired user | اخبار | 05/12/2015
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    هرکس دیگه ای هم وقتی به این سطح از موفقیت برسه نمیتونه بی خیال ادامه پروژه بشه :l~l

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.