نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 02 دی 1394
ساعت 11:25

محافظ هارد 3.5 اینچی Nyko برای Xbox One وارد باز می شود.

5 از 5

شرکت (شرکت لوازم جانبی بازی) Nyko ، Data Bank جدیدی برای Xbox One به بازار عرضه کرده که اتصال آن به Xbox One می تواند حافظه و کارایی دستگاه را افزایش دهد.

این محافظ هارد همانند محافظ هارد PlayStation4 ، به بخش بالای کنسول متصل می شود و به شما این امکان را می دهد که هرنوع هارد 3.5 اینچی را به دستگاه خود متصل کنید.Nyko اظهار کرد محافظ های دیگری که در بازار موجود هستند شکل ظاهری زیبایی نداشته و سنخیتی با کنسول ندارند. این Data Bank ، از لحاظ شکل ظاهری، بسیارعالی بوده و دارای سطحی صاف و براق می باشد.این Data Bank مربوط به Xbox One دارای LED سطح برجسته می باشد که به شما این امکان را می دهد تا از طریق آن متوجه شوید چه زمانی دستگاه در حال ذخیره سازی یا تلاش برای دستیابی به داده ها می باشد. این دستگاه همچنین یک کابل برق هم دارد.
این Data Bank Nyko برای Xbox One در حال حاضر با قیمت 40 دلار در فروشگاه های آنلاین Nyko, Amazon و GameStop موجود است. نسخه ی Data Bank برای PS4 که در ماه ژوئن به بازار عرضه شد نیز با قیمت 40 دلار به فروش می رسد.

م.حافظ | اخبار | 23/12/2015
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یک وقتایی واقعا نمیتونی متوجه بشی دستگاه داره کار میکنه یا هنگ کرده . اینکه نشون میده هارد داره فعالیت میکنه یا نه خیلی عالیه . البته این قابلیت که Xbox one میتون از هارد اکسترنال هم استفاده کنه شاید باعث بشه این سخت افزار جانبی بازار مصرف مناسبی پیدا نکنه اما نسخه ی PS4 ارزش خرید بسیار بالائی داره .

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.