نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 اسفند 1401
ساعت 11:00

عرضه نسل هشتمی Hogwarts Legacy با یک ماه تاخیر انجام می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Hogwarts Legacy به عنوان یکی از مورد استقبال‌ترین و موفق‌ترین عناوین اکشن و نقش‌آفرینی امسال، حدود یک ماه پیش برای پلتفرم‌های نسل نهمی PS5، Xbox Series X/S و البته PC عرضه شد. مطابق وعده سازندگان و ناشر بازی، این عنوان همچنین با فاصله قرار است نسخه‌های مخصوص نسل هشتمی برای PS4 و Xbox One و همچنین مجددا با چند ماه تاخیر نسخه مخصوص نینتندو سوییچ نیز دریافت کند. پیرامون این نسخه‌ها، اخیرا اعلام شده که نسخه نسل هشتمی بازی با یک ماه تاخیر عرضه می‌شود.

با توجه به توضیحات حساب توییتری رسمی بازی، نسخه PS4 و Xbox One بازی Hogwarts Legacy که قبلا قرار بود در روز 4 آوریل عرضه شود، حالا با یک ماه تاخیر در روز 5 می (15 اردیبهشت) منتشر خواهد شد. با توجه به همین گزارش، دلیل این تاخیر نیز فراهم کردن فرصت بیشتر برای سازندگان و به منظور بهینه‌سازی هرچه بهتر این نسخه‌ها روی کنسول‌های نسل هشتمی عنوان شده است. لازم به ذکر است که هنوز درباره نسخه نینتندو سوییچ این بازی تاخیر اعلام نشده و طبق گزارش قبلی قرار است در روز 25 جولای (3 مرداد) منتشر شود.

بازی Hogwarts Legacy اولین بار در روز 10 فوریه (21 بهمن) برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شد و با استقبال بسیار جالب‌توجهی نیز در میان طرفداران و منتقدین مواجه بود. بر اساس گزارش‌ها، این بازی در دوره لانچ موفق به فروش 12 میلیون نسخه و کسب بیش از 850 میلیون دلار درآمد نیز شد. همچنین در حالی که Avalanche Software پیش‌تر خبر داده بود برنامه‌ای برای عرضه DLC یا اکسپنشن برای بازی ندارد، اخیرا چنین احتمالی را رد نکرده و گفته که ممکن است پس از انتشار بازی روی همه پلتفرم‌ها این موارد را نیز در نظر بگیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.