نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 اسفند 1401
ساعت 09:00

Hogwarts Legacy در بریتانیا لانچ بسیار قدرتمندی داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Hogwarts Legacy مطابق گزارش‌های رسمی که از جانب ناشر آن منتشر شده، با فروش بیش از 12 میلیون نسخه و کسب بیش از 850 میلیون دلار در دو هفته اول انتشار، یکی از موفق‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون در سال 2023 عرضه شده است. این بازی که در دنیای جادویی هری پاتر، اثر نویسنده بریتانیایی جی‌. کی. رولینگ قرار دارد، احتمالا جای تعجبی نیست که فاش شود در کشور مبدا این دنیای داستانی نیز عملکرد فروش بسیار عالی را به ثبت رسانده است.

با توجه به یک گزارش جدید، لانچ نسخه‌های فیزیکی بازی Hogwarts Legacy در بریتانیا 80٪ بزرگ‌تر از Elden Ring و فروش نسخه دیجیتالی این بازی نیز 56٪ بزرگ‌تر از Elden Ring بوده است. با توجه به محبوبیت و موفقیت مالی عظیم بازی Elden Ring، این مقایسه آماری بسیار جالب‌توجه است. در ادامه این گزارش، اشاره شده که در پایان هفته سوم لانچ Hogwarts Legacy، این بازی در رتبه ششم پرفروش‌ترین بازی‌های 12 ماه اخیر بریتانیا قرار گرفته و همین حالا هم در مسیر عبور از مجموع فروش بازی Elden Ring در این کشور قرار دارد. گفته شده که این اتفاق با توجه به این واقعیت است که فروش هفته اول بازی 100٪ بزرگ‌تر از Elden Ring هم از نظر فیزیکی و هم دیجیتالی بوده است. همچنین به صورت مجموع، این بازی در ماه اول عرضه 2٫8 میلیون نسخه فروش در بریتانیا داشته است.

بازی Hogwarts Legacy در حال حاضر فقط برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد. نسخه PS4 و Xbox One بازی در روز 5 می (15 اردیبهشت) و نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در روز 25 جولای (3 مرداد) منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.