نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 16 اسفند 1401
ساعت 09:00

Resident Evil 4 در Xbox Series X/S به 67 گیگابایت فضا نیاز دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ طرفداران ژانر وحشت بقا و سری Resident Evil، پس از مدت‌ها انتظار کم‌تر از سه هفته دیگر می‌توانند بازی Resident Evil 4 remake را تجربه کنند. در ارتباط با این بازی، اخیرا فاش شده که بازیکنان نسخه ایکس‌باکس حالا می‌توانند دیتای بازی را به شکل پری لود در Xbox Series X/S دریافت کنند. همان‌طور که اشاره شد، هنوز حدود سه هفته تا عرضه بازی زمان باقی مانده و به این ترتیب این اتفاق بسیار زودهنگامی است.

با توجه به فراهم شدن امکان پری لود در Xbox Series X/S، حالا مشخص شده که حجم موردنیاز برای نصب بازی 67 گیگابایت است. در صورتی که حجم بازی در سایر پلتفرم‌ها را هم نزدیک به این میزان در نظر بگیریم، باید گفت که این بازی یکی از پرحجم‌ترین عناوین عرضه شده در این سری نیز محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که بازیکنان Xbox Series X/S درحال حاضر حتی اگر بازی را پیش خرید نیز نکرده باشند، از طریق اپلیکیشن ایکس‌باکس امکان پری لود دیتای بازی را دارند. گفتنی است که این دیتا تا زمان عرضه بازی و همچنین خریداری به صورت قفل شده در پلتفرم باقی می‌ماند.

در ارتباط با سایر پلتفرم‌ها، هنوز مشخص نیست که کپ‌کام چه زمانی امکان پری لود بازی را می‌دهد و البته مطابق وعده قبلی، این شرکت قرار است تا قبل از انتشار نیز دمو قابل بازی و ویژه‌ای را هم برای پلتفرم‌های مختلف عرضه کند. این بازی همچنین پس از عرضه، قرار است محتواهای الحاقی بیشتر نیز دریافت کند که تاکنون حالت The Mercenaries و البته انحصاری PS VR2 و واقعیت مجازی هم تایید شده‌اند.

Resident Evil 4 Remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود. شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.