• Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یک سوالی برای من مطرح هست .
    مگر کانسپت آرت ها به این صورت نیستن که به عنوان مثال برای ساخت یک بازی یا انیمیشن قبل از اینکه فضای بازی طراحی بشه در مورد اون صحبت میشه و بعد بر اساس نتیجه ی گفتگو طراح یکسری طرح اولیه ارائه میده ؟
    با توضیحاتی که در این مطلب داده شده برداشت من این هست که طراح ابتدا یک سری طرح رو بصورت خودجوش ارائه داده و تولید کننده از این طرح ایده گرفته و بر اساس طرح ایده پردازی کرده . به عبارت دیگه کانسپت آرت الان نقش جرقه ی یک ایده رو بازی کرده .
    نمیدونم چرا این طراحی ها من رو یاد کارتون شکارچیان اژدها میندازه
    http://panbeh.com/products/book_store/b/B0000357.jpg

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    یک سوالی برای من مطرح هست . مگر کانسپت آرت ها به این صورت نیستن که به عنوان مثال برای ساخت یک بازی یا انیمیشن قبل از اینکه فضای بازی طراحی بشه در مورد اون صحبت میشه و بعد بر اساس نتیجه ی گفتگو طراح یکسری طرح اولیه ارائه میده ؟ با توضیحاتی که در این مطلب داده شده برداشت من این هست که طراح ابتدا یک سری طرح رو بصورت خودجوش ارائه داده و تولید کننده از این طرح ایده گرفته و بر اساس طرح ایده پردازی کرده . به عبارت دیگه کانسپت آرت الان نقش جرقه ی یک ایده رو بازی کرده . نمیدونم چرا این طراحی ها من رو یاد کارتون شکارچیان اژدها میندازه [img]http://panbeh.com/products/book_store/b/B0000357.jpg[/img]

    هر دو مورد درست هست
    یعنی امکان داره یک کانسپت بیاد تبدیل بشه به یک داستان مثل کمی در مورد Firewatch
    یا اینکه کارگردان به طراح کانسپت میگه من یک سری کاراکتر و محیط و اسلحه .. تو این زمان با این شرایط رو میخوام
    کانسپت آرتیست با توجه به تجربه ش و استفاده از رفرنس اون محیط و کاراکترها رو خلق میکنه
    البته در این بین ممکنه طرح توسط کارگردان یا مسئول جلوه های هنری و کلا افراد بالاتر از اون شخص رد یا تصحیح بشه
    تا در نهایت به یک طرح نهایی برسن
    شباهت هم بدلیل طراحی پاهای کوتاهتر از بدن ( مخصوصا تو عکس اول براحتی دیده میشه) و البته طراحی اژدها و محیط های قدیمی هست
    کلا برای نشون دادن قدرت در افراد میشه از بالاتنه عریض و پهن و کوچکتر کردن طول پاها استفاده کرد چیزی که در اون انیمیشن و طراحی های ایشون استفاده شده
    در طراحی نژاد Dwarf یا اشخاص قوی ( و جوانمرد و شجاع یا کم هوش و .. )
    در بازی یا فیلم از این مطلب زیاد استفاده میشه .

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط Mr.Berserk ویرایش شد
    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.