نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 27 دی 1394
ساعت 20:10

امکان انتقال موسیقی های Rock Band 1 به Rock Band 4 مهیا شد

4 از 5

دارندگان اولین نسخه از سری راک بند از امروز قادر خواهند بود تا موسیقی های این شماره از بازی را در راک بند 4 تجربه کنند . البته این امکان تنها برای کاربران آمریکای شمالی و بر روی کنسول PS4 محقق شده است ولی Harmonix در انجمن های رسمی بازی Rock Band 4 اعلام نموده، در تلاش است این امکان را برای کاربران اروپائی و همچنین دارندگان Xbox One نیز محیا سازد. لازم بذکر است که امکان انتقال آهنگ ها از نسخه ی اول به چهارم تنها بر روی کنسول های یک دسته امکان پذیر میباشد . به عنوان مثال از PS3 به PS4 و یا احتمالا از Xbox360 به Xbox One . برای انتقال موسیقی های نسخه ی نخست به نسخه ی چهارم کاربران میبایست export option را خریداری نمایند که البته در حال حاضر برای خرید در دسترس نیست . در مجموع 48 عدد از موسیقی های Rock Band 1 برای انتقال به Rock Band 4 آماده شده اند که کاربران میبایست آنها را دانلود کنند . 8 ترک دیگر نیز در آینده ای نزدیک برای انتقال آماده خواهند شد . این 8 ترک عبارتند از:

  1. Anarchy Club - "Blood Doll"
  2. Bang Camaro - "Pleasure (Pleasure)"
  3. Death of the Cool - "Can't Let Go"
  4. Freezepop - "Brainpower"
  5. Honest Bob and the Factory-to-Dealer Incentives - "I Get By"
  6. The Acro-brats - "Day Late, Dollar Short"
  7. Tribe - "Outside"
  8. VAGIANT - "Seven"

لازم بذکر است که 3 عدد از آهنگ های نسخه ی نخست بخاطر مشکلات لایسنس هرگز بر روی Rock Band 4 منتشر نخواهند شد . در ادامه میتوانید اسامی این آهنگ ها را مشاهده نمائید :

  1. Black Sabbath – "Paranoid"
  2. Iron Maiden – "Run to the Hills"
  3. Metallica – "Enter Sandman"

 


در دسامبر سال گذشته امکان انتقال آهنگ های Rock Band 3 به Rock Band 4 محیا شده بود. در تصویر پائین میتوانید اسامی نسخه های مختلف بازی Rock Band را که قرار است برای Rock Band 4 منتشر شوند مشاهده نمائید .

rock-band-4-export-list

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.