نویسنده: FariD چهارشنبه، 30 دی 1394
ساعت 09:41

ارائه یک آپدیت عمده برای Driveclub در ماه آینده

5 از 5

شرکت اولوشن استودیوز توسعه دهنده Driveclub تایید کرد که در ماه میلادی آتی، یک آپدیت اساسی را برای این بازی انحصاری PS4 ارائه خواهد کرد.

این استودیو اعلام کرد که در روزهای آینده در همین ماه به ارائه جزئیات بیشتری خواهد پرداخت، اما در حال حاضر قصد ندارد در این مورد صحبت بیشتری بکند.

گفتنی است که بازی Driveclub در اکتبر 2014 منحصراً برای PS4 عرضه شد. این بازی از یک سیستم آب و هوایی پویا بهره می برد که شامل باران و برف هم می شود. همچنین شامل پیست هایی می شود که از مکان های واقعی الهام گرفته شده است و بازی بازها چندین کشور مختلف از قبیل نروژ و هند را ملاقات می کنند. در زمان عرضه Driveclub پنجاه ماشین در دسترس بازی بازها قرار داشت و پس از آن هم 50 ماشین برای دانلود از بازار PlayStation ارائه شد. تعدادی از این ماشین ها رایگان هستند.

Driveclub تا به امروز بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته، اما با این حال شرکت سونی تایید کرده که ارائه نسخه دوم این بازی نامحتمل است.

FariD | اخبار | 20/01/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    واقعا درایو کلاب با نسخه ی اولیه ای که عرضه شد اصلا قابل مقایسه نیست . حالا یک بازی فوق العاده خوش ساخت با گرافیک بسیار بالا شده که کمتر بازی سبک ریسینگی میتونه باهاش رقابت کنه .

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.