نویسنده: FariD پنج شنبه، 01 بهمن 1394
ساعت 08:29

ارائه DLC رایگان برای نسخه های دیجیتال عنوان Life is Strange

4 از 5

در پی عرضه دیجیتالی عنوان Life is Strange توسط Square Enix و Dontnod Entertainment در اوائل سال میلادی گذشته، این بازی سریعا تحسین قابل توجهی را از سوی منتقدین دریافت کرد و هواداران بسیاری را جمع نمود. حال که در این هفته نسخه فیزیکی ویژه این بازی منتشر شده است، مالکان نسخه دیجیتالی این سری اپیزودی فکر نکنند که توسعه دهنده آن ها را به حال خود رها کرده چرا که محتواهایی از سوی خالقان بازی برای این دسته از گیمرها به صورت رایگان عرضه خواهد شد.
در یک پست وبلاگی از سوی Square Enix که درباره انتشار نسخه فیزیکی این بازی ارائه شد، ناشر این بازی همچنین مشخص کرد که تفسیر کارگردان، که در نسخه فیزیکی لحاظ شده است، به صورت یک DLC رایگان برای تمام نسخه های دیجیتالی کنسول های PS4 و Xbox One و نیز کامپیوترهای خانگی ارائه خواهد شد.
تفسیر کارگردان، که شامل ویدئوهایی از خالقان بازی و تیم توسعه دهنده می شود که نماهایی از پشت صحنه ایجاد بازی را نشان می دهند، هم اکنون برای نسخه های Xbox One و PC موجود هستند. کسانی هم که این بازی را روی کنسول PS4 یا PS3 یا Xbox 360 تجربه می کنند می توانند این تفسیر را در تاریخ 25 ژانویه (5 بهمن) دانلود نمایند.علاوه بر تفسیر کارگردان، Dontnod همچنین افزونه های جدیدی را برای تمام نسخه های بازی ارائه خواهد کرد. این افزونه ها گزینه های زیرنویس بیشتری را که نسخه های فیزیکی دارا هستند در اختیار قرار می دهند. این زیرنویس ها شامل زبان های اسپانیایی، برزیلی-پرتغالی، پرتغالی، آلمانی و ایتالیایی می شود. این افزونه همچنین شامل «صیقل بیشتر و بهبودهای جزئی در تمام اپیزودها و رفع برخی باگ ها» می شود.
عنوان Life is Strange هم اکنون برای کنسول های PS4 و Xbox One و PS3 و Xbox 360 و PC در دسترس است.

FariD | اخبار | 21/01/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    کار جالبی هست اگر پشت صحنه های ساخت بازی فضای داخلی استودیو
    و روند ساخته شدن بازی رو بشه دید

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.