نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 28 بهمن 1394
ساعت 14:13

معرفی حیوانات بازی Far Cry Primal و قابلیتهای آنها

4.5 از 5

داستان بازی اکشن-ماجراجوئی Far Cry Primal مربوط به عصر حجر (Stone Age) می باشد. گیمر در بازی Far Cry Primal نقش کاراکتری به نام Takkar یکی از اعضای قبیله Wenja را ایفا می کند. کاراکتر Takkar در محلی به نام Oros گیر می افتد و هیچ سلاحی برای دفاع از خود ندارد. گیمر باید با استفاده از مهارت های خارق العاده کاراکتر Takkar سعی کند تا حیوانات وحشی اطرافش را اهلی و رام نماید تا زنده بماند و سرانجام با قدرت بی نهایتی که بدست می آورد رهبری قبیله اش را به دست گیرد. هم اکنون می خواهیم انواع حیواناتی که گیمر در بازی Far Cry Primal با آنها مواجه می شود را معرفی نماییم:

خرس قهوه ای : رام کردن خرسهای قهوه ای کار بسیار سختی است و زمان زیادی طول می کشد. خرس قهوه ای عملکرد کندی دارد اما یکی از قابلیت هایش ایجاد صدای بسیاربلند و قدرتمند در رویارویی با دشمن است.

ببر دندان شمشیری : این حیوان بسیار قدرتمند است و عملکرد سریعی نیز دارد و می تواند در برابر سرسخت ترین دشمنان مقاومت نماید.

یوزپلنگ وحشی : سریع ترین حیوان در بازی Far Cry Primal می باشد. نقش خیلی پررنگی در دفاع یا تهاجم دشمن ندارد اما برای زمانی که گیمر نیاز دارد سریعترین حمله را بر دشمن داشته باشد بسیارعالی است.

گرگ : وفاداری و صداقت گرگها می تواند کمک بسیار خوبی در ماموریت های گیمر باشد.

جغد : جغدها چنگالهای بسیار قوی دارند. آنها می توانند چشم و گوش شما در بازی باشند. گیمر می تواند از این مخلوقات برای دیده بانی لشگر دشمن استفاده نماید. جغدها می توانند درهای زندان و قفس را باز کنند و با چنگالهای تیز به دشمنان حمله ور شوند.

ماموت : ماموت ها، فیل های بسیار بزرگ ماقبل تاریخ هستند. مطمئناً گیمر قادر به رام کردن این حیوانات عظیم ااجثه نخواهدبود اما می تواند در هنگام مبارزه با دشمن سوار بر ماموت ها شود و البته عاج های بسیار قدرتمند آنها دشمنان را تکه تکه خواهد کرد.

منتظر عرضه بازی بسیارزیبای Far Cry: Primal در 23 فوریه برابر با 4 اسفند باشید.

م.حافظ | اخبار | 17/02/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.