نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 28 بهمن 1394
ساعت 21:40

معرفی کاراکترهای جدید برای عنوان The King of Fighters XIV

5 از 5

عنوان The King of Fighters XIV یک بازی مبارزه ای از مجموعه The King of Fighters می باشد. کمپانی SNK Playmore ناشر و توسعه دهنده این بازی، چهار کاراکتر جدید و همچنین دو صحنه نمایش جدید برای نسخه ی The King of Fighters XIV معرفی کرده است.

کاراکتر King of Dinosaurs : کاراکتر جدید. یک کشتی گیر بسیار شرور و مرموز می باشد که نقاب دایناسوری به نام tyrannosaurus (دایناسور دوپا و گوشت خوار مربوط به دوران کرتاسه) را به تن کرده است. چه کسی ممکن است زیر این نقاب پنهان شده باشد؟!

کاراکتر Maxima : یکی از اعضاء گروه Hero Team در نسخه King of Fighters '99 و کاراکتری با بدنی مکانیکی است. بسیار قدرتمند و شگفت انگیز می باشد.

کاراکتر Clark Still : کاراکتری از دنیای بازی Ikari Warrior می باشد. با حضورش در این مجموعه آماده ی مبارزه و شکستن کمر حریفانش می باشد.

کاراکتر Terry Bogard : کاراکتری از بازی بسیار جذاب Fatal Fury است که مانند یک گرگ گرسنه به مبارزه می پردازد.

صحنه نمایش Guanajuato Dynamite Ring : یک میدان رزم واقع در یکی از شهرهای تاریخی مکزیک که زیبایی و تنوع آن الهام گرفته از ایالت Guanajuato مکزیک می باشد.

صحنه نمایش Derelict Church : در این میدان رزم تشعشعات نور خورشید در هنگام صبح از پنجره های کلیسا بسیار جذاب و خیره کننده است.

نسخه PlayStation 4 عنوان The King of Fighters XIV در سال 2016 عرضه خواهد شد و این نسخه حاوی 50 کاراکتر مبارز می باشد.

م.حافظ | اخبار | 17/02/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.