نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 29 بهمن 1394
ساعت 19:32

شرح ویژگی های منحصر به فرد بازی Paragon و ویدئویی از گیم پلی آن

3.5 از 5

عنوان Paragon یک بازی اکشن سوم شخص و در ژانر MOBA (بازی مبارزه ای مولتی پلیر آنلاین: Multiplayer online battle arena) می باشد. Paragon یک بازی رقابتی است که در آن دو تیم به مبارزه با یکدیگر می پردازند و هر یک باید تلاش کنند تا دیگری را نابود ساخته و دفاع تیم رقیب را از هم بپاشند. در اینجا می خواهیم در مورد ارکان بازی Paragon اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم:


Heroes: در بازی Paragon مجموعه ی متنوع و بسیار منحصر به فردی از  قهرمانان (heroes) وجود دارد که هر heroe قابلیتهای ویژه ای داشته و دارای مجموعه ای از 4 توانایی خاص می باشد. هر کدام از آنها نقش مشخصی در حمله به دشمن دارند.


Items: گیمر می تواند با استفاده از نوشیدنی ها و آیتم های افزایش دهنده قدرت، تواناییهای hero موردنظرش را بر اساس شرایط موجود تنظیم کند. درواقع این آیتم ها و امکانات آنها برای گیمر شرایطی را فراهم می آورد تا بتواند نوع عملکرد هر hero را تعیین کند.


Map: برای بازی Paragon یک Map (نقشه) طراحی شده است. این Map به صورت متقارن بوده و دارای 3 انشعاب می باشد. همچنین یک جنگل پرپیچ و خم هم وجود دارد که در میان این انشعابات قرار گرفته است و مسیرهای پیمایش مخفی برای hero فراهم می آورد.


Minions: در بازی Paragon هر تیم دارای لشگر بزرگی از خدمتکاران می باشد که در مصاف دشمن قدم روی نظامی انجام می دهند. اینها واقعاً ستودنی هستند.


Towers: قلعه های بسیار بزرگی در هر یک از انشعابات نقشه بازی وجود دارند که گلوله های پرتابی از سمت آنها می تواند بسیار کشنده باشد. بنابراین hero باید با احتیاط و حتماً با همراهی تعدادی از خدمتکاران به سمت این قلعه ها برود.

م.حافظ | اخبار | 18/02/2016

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.