نویسنده: danial جمعه، 28 اسفند 1394
ساعت 11:42

آپدیت جدیدی از The Division در راه است...

4.5 از 5

Ubisoft هفته آینده آپدیت جدیدی برای عنوان رکورد شکن خود The Division در نظر گرفته است،اما هنوز اطلاعات دقیقی از محتویات آن در دسترس نیست هرجند که این استودیو قبلا صحبتهایی درباره بهبود پیچش المان های "DARK ZONE" بازی در میان چند تغییر دیگر انجام داده است.
یوبی سافت در آخرین بیانیه “Game Blog Post” ادعا کرده با اینکه بازی به تازگی منتشر شده اما ما برای شما آپدیتی در نظر گرفته ایم که هفته آینده به دست شما می رسد و اطلاعات جدیدی در این باره به زودی منتشر خواهد شد.همچنین یوبی سافت در ادامه این مطلب افزود که “راهی که در دیویژن در پیش روی شماست بسیار هیجان انگیز است و این تازه شروع ماجرا ست.”
آپدیت های رایگانی نیز در ماه های اردبیهشت و خرداد و همچنین بسته الحاقی پولی در تابستان برای این عنوان در نظر گرفته شده است.
توسعه دهنده بزرگ یوبی سافت در اوایل این هفته ادعا کرده که تیم توسعه دهنده از مشکلات و پیچش های قسمت دارک زون آگاه است و تمام سعی تیم توسعه دهنده در بالانس کردن و رفع مشکلاتی ازین قبیل است . همچنین هنگامی که از او درباره اینکه چه نوع تجهیزات پیشرفتی برای بازیکنان در نظر گرفته اند سوال شد او گفت سورپرایزهای بسیاری در راه است.
این بازی که به تازگی منتشر شده در عرض 24 ساعت اول رکورد فروش یوبی سافت را با پیشی گرفتن از عنوان "Destiny" شکاند و از مرز 330 میلیون دلار گذشت.این بازی همچنین نمره 10/8 از گیم اسپات دریافت کرد.

danial | اخبار | 18/03/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.