نویسنده: FariD پنج شنبه، 26 فروردين 1395
ساعت 09:32

حجم خارق العاده دنیای No Man's Sky

5 از 5

توسعه دهنده بازی مورد انتظار No Man's Sky اطلاعات جدیدی را در مورد هیجانات ماجراجویی این عنوان بلندپروازانه ارائه کرده است و از جمله اعلام کرده که بازیکنان احتمالاً تمام چیزی که این بازی در چنته دارد را نمی توانند تجربه کنند.
آقای Sean Murray از کمپانی Hello Games طی مصاحبه ای که IGN با او انجام داد به مواردی در زمینه چگونگی کشف سیاره ها توسط بازیکنان اشاره کرد و خاطرنشان کرد که بازیکنان دیگر به کمکی در شبکه های نظیر Youtube و امثالهم دسترسی ندارند و باید در سیاحتی که در جهان این بازی انجام می دهند، چیزهای جدید را خودشان کشف نمایند.
«بخش بزرگی از کنکاش در یک جهان، دانستن این است هر چیز در کجا قرار دارد، و ما به طور معمول متوجه می شویم که بازیکنان بر روی سیاره خود تقریباً پایگاهی موقتی برقرار می کنند. آن ها یاد می گیرند که لندمارک های دور و برشان چیستند. آن ها در این لندمارک ها می توانند چیزهای خاصی را به دست آورند و در این لندمارک ها غارها و ساختمان ها و منابعی وجود دارد».
«همانطور که گفتم، وقتی که بر روی یک سفینه فرود می آیید، هیچ کسی قبل شما در آن پا نگذاشته است. هیچ ویدئویی در Youtube وجود ندارد که دنبالش بگردید، هیچ FAQ وجود ندارد که جواب سوالتان را در آن جستجو کنید، لذا باید خودتان سیاره ها را کشف کنید. بخش بزرگی از این بازی این است که می توانید موجودات را اسکن کنید و وقتی آن ها را اسکن می کنید، می توانید برای آن ها اسم بگذارید. یک حقیقت اندکی تلخ اما جالب توجه این است که من فکر می کنم احتمالاً 99/9 درصد سیاره ها در No Man's Sky کشف نشده باقی می ماند».
بازی 
No Man's Sky قرار است در خرداد امسال عرضه شود. این بازی عمدتاً بر 4 عنصر اکتشاف، بقا، نبرد و تمرین استوار است و در یک جهان در حال گسترش و پر از سیاره های قابل کشف اتفاق می افتد.
وظیفه اصلی شما اکتشاف و جمع آوری داده های حیاتی در مورد سیاراتی است که کشف می کنید. این کار از طریق بررسی پوشش گیاهی و جانوری آن سیاره انجام می شود. سپس این داده ها به یک پایگاه داده عظیم موسوم به اطلس آپلود می شود تا به صورت خلاصه برای سایر بازیکنان به نمایش درآید.
اکتشاف کنندگان می توانند مختصات سیاراتی که کشف می کنند را با دیگران به اشتراک بگذارند، با این وجود باید مواظب حجم منابع صرف شده و موجوداتی که می کشید باشید. از این گذشته، ماموران خشن و سرسخت نیز تشنه به خون شما هستند و می خواهند شما را شکار کنند.حال باید دید بازی ای با جهانی به این وسعت چقدر می تواند بازیکنان را به خود سرگرم کند.

FariD | اخبار | 14/04/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.