نویسنده: FariD سه شنبه، 07 ارديبهشت 1395
ساعت 10:47

امکان انتخاب بین رزولوشن و فریم ریت در بازی انحصاری NiOh

5 از 5

بحث بین افرادی که تصویر با جزئیات ریزتر را ترجیح می دهند و کسانی که به دنبال یک فریم ریت پایدار و روان هستند از دیرباز برقرار و به طور معمول فوق العاده داغ بوده است. اما ظاهرا Koei Tecmo در بازی NiOh قصد دارد این انتخاب را به بازیکنان واگذار کند، دست کم در دموی این بازی که هم اکنون در بازارهای اروپا و آسیای پلی استیشن ارائه شده بدین گونه است.

این بازی تنظیماتی دارد که به شما اجازه می دهدبین «مود سینمایی» که به صورت پیش فرض انتخاب شده و بر رزولوشن تمرکز دارد و «مود اکشن» که بر پایداری فریم ریت استوار است یکی را انتخاب کنید. اختلاف بین این دو مود در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

قطعاً مود سینمایی یا movie mode بهتر دیده می شود، و رزولوشن آن هم بدیهی است که خیلی بالاتر است. در سوی مقابل، مود اکشن یا action mode رزولوشن بسیار پایین تری دارد اما به جای آن فوق العاده روان اجرا می شود.

به عبارت بهتر، وقتی که قصد نبرد با هیولاهای چالش برانگیز این بازی را دارید، اختلاف در سطح جزئیات اهمیت چندانی ندارد و می توانید از مود اکشن استفاده کنید. با این حال یک چیز کاملاً مشخص است و آن هم این است که این بازی در مود سینمایی واقعاً جذاب و دیدنی است.

FariD | اخبار | 26/04/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.