نویسنده: FariD چهارشنبه، 09 تیر 1395
ساعت 11:11

PS Neo یک ارتقای سخت افزاری نظیر PC یا موبایل نیست

5 از 5

آقای اندرو هاوس رییس سرگرمی های تعاملی سونی در جریان رویداد «روز سرمایه گذار سونی» که هم اکنون در شهر توکیو در حال برگزاری است صحبت های بیشتری را در مورد کنسول در دست ساخت PlayStation Neo ایراد کرد.

آقای هاوس خاطرنشان کرد که این نخستین بار است که سونی در میانه چرخه عمر یک کنسول، یک ارتقای سخت افزاری را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، آن ها قرار نیست آپگریدهای معمول نظیر آنچه که برای بازارهای PC یا تلفن های همراه اتفاق میفتد را ارائه دهند. این شرکت همچنین یک تغییر سخت افزاری نسلی را دنبال نمی کند.

او در ادامه توضیح داد که در تجارت تلفن های همراه، کاربران عادت کرده اند که هر یک یا دو سال سخت افزار خود را آپگرید کنند، اما در صنعت و بازار کنسول ها چنین خبری نیست و عمر یک کنسول دست کم به 5 تا 6 سال می رسد. با این حال پتانسیل لازم وجود دارد و به همین دلیل هم آخرین و بزرگترین فناوری در میانه یک چرخه عمر معرفی می شود.

با این حال کماکان یکی از کلیدی ترین عوامل، اهمیت مشتری است؛ لذا سونی قصد دارد یک «دنیای کنسول» داشته باشد با یک نرم افزار یکسان برای هر دو کنسول.

FariD | اخبار | 29/06/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    یعنی تنها فایده ی PlayStation NEO قابلیت اجرای تصاویر 4K هست ؟ واقعا در اجرای بازی ها با کنسول های نرمال فرقی نداره ؟ راستش من اصلا به این موضوع خوشبین نیستم

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    یعنی تنها فایده ی PlayStation NEO قابلیت اجرای تصاویر 4K هست ؟ واقعا در اجرای بازی ها با کنسول های نرمال فرقی نداره ؟ راستش من اصلا به این موضوع خوشبین نیستم

    آره این موضوع بارها به صورت تلویحی از طرف سونی قید شده و گفتن که در تجربه بازی ها شاهد هیچ تغییری نخواهید بود. فقط برای VR خوبه و رزولوشن بازی دستخوش تغییر میشه اونم به شرطی که یک تلویزیون 4K داشته باشین، چیزی که الان به شدت گرونه و بعید میدونم دست کم تا 2 سال دیگه عامه مردم یا جامعه گیمرها بهش اونقدر نیاز پیدا کنن که مجبور باشن بخرن!

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.