نویسنده: مهدی کهریزی جمعه، 26 شهریور 1395
ساعت 12:50

اظهار نظر رئیس کمپانی اکتیویژن درباره ی سری Call of Duty

4 از 5

عنوان COD یکی از محبوب ترین بازیهای شوتر چندسال اخیر است که جایگاه خوبی را در میان گیمرها پیدا کرده و هرسال روانه بازار میشود،به تازگی مدیرعامل شرکت اکتیویژن که وظیفه انتشار این عنوان محبوب را برعهده دارد طی مصاحبه ای اعلام کرده است ((که تولید سری COD همچنان ادامه میابد و طی سالهای پیش رو نیز شاهد انتشار این بازی برای علاقه مندان این عنوان خواهیم بود)).در ادامه با بازی مگ همراه باشید.
آقای بابی کوتیک مدیرعامل اکتیویژن طی مصاحبه خود با وبسایت Marketplace اذعان داشته است که:ما 14سال است که این عنوان را بر روی کنسول های نسل های مختلف تجربه کرده ایم و همیشه یک عنوان مخاطب پسند و جذب کننده را روانه بازار کرده ایم،اما در نظر داشته باشید که وقتی محوریت اصلی بازی جنگ و درگیری های مسلحانه باشد همیشه ایده های برای آن وجود خواهد داشت و میتوان بدون محدودیت خاصی آن را ادامه داد پس میتوانیم شاهد عناوین COD بر روی کنسول های نسل جاری و نسل های آینده باشیم.
در ادامه اقای کوتیک در پاسخ به  این سوال که به نظرشما راه حل مقابله با رقبای این عنوان چیست اینگونه پاسخ داد :

جذب دائمی نیروهای با استعداد و نگه داشتن آن ها بهترین راه مقابله است و جز مهم ترین وظایف به شمار میرود. ایجاد رابطه ای دوستانه به جای اخراج کردن کارکنان را به دلایل مختلف، از راه های مقابله اعلام کرد.

جدیدترین دنباله این عنوان با نام COD:Infinite Warfare که در 14 آبان ماه سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.