نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 15 مهر 1395
ساعت 15:26

اعلام تاریخ جدید برای عرضه بازی Syberia III

5 از 5

هم اکنون استودیوی Microïds اعلام کرده است که تاریخ عرضه بازی آینده اش با عنوان Syberia III تغییر کرده و با تأخیر مواجه شده است. طبق جدول بندی قبلی قرار بود این بازی در تاریخ 1 دسامبر 2016 (11 آذر 1395) ارائه شود اما هم اکنون زمان جدیدی که برای عرضه آن در نظر گرفته شده اوایل سال 2017 می باشد و هنوز روز دقیق آن اعلام نشده است. نائب رئیس استودیوی Microïds آقای Elliot Grassiano در مورد این تأخیر گفته است:
«عنوان Syberia 3 سومین بخش از یک بازی حماسه ای افسانه ای ماجراجوئی است که از هویت و درون مایه ای غنی برخوردار می باشد. پس از مشاهده اشتیاق بی نظیر طرفداران تصمیم گرفتیم تا داستان ماجراجوئی کاراکتر اصلی داستان یعنی Kate Walker را بسیار بهتر از آن چیزی که قبلاً قرار بود، طراحی کنیم. ما از اشتیاق طرفداران برای عرضه هر چه زودتر این بازی مطلع هستیم اما احتیاج به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم آن چه که مورد انتظار آنهاست را فراهم سازیم.»
عنوان Syberia III از نوع بازیهای ماجراجوئی در مد تک نفره می باشد که قرار است برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Android, Microsoft Windows, iOS, Mac OS ارائه شود. داستان این بازی بر اساس ماجراجوئی های یک وکیل امریکایی به نام Kate Walker در اروپا و روسیه طراحی شده است. موضوع از جایی شروع می شود که کاراکتر داستان Kate Walker خود را در قایقی شناور روی آب می بیند که به حال خود رها شده است.

م.حافظ | اخبار | 06/10/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.