نویسنده: FariD چهارشنبه، 13 بهمن 1395
ساعت 08:17

NFS جدید با تمرکز بر نوآوری

5 از 5

در جریان سمینار ارائه تراز مالی فصلی Electronic Arts، آقای اندرو ویلسون مدیر اجرایی ارشد این شرکت درباره قسمت بعدی Need for Speed صحبت کرد که قرار است در سال مالی 2018 روانه بازار شود (به عبارت دیگر پیش از 11 فروردین 1397).

ویلسون خاطرنشان کرد که تیم توسعه دهنده تمرکز خود را معطوف نوآوری کرده و این که به اعتقاد کمپانی Electronic Arts، این بازی هیجان انگیزترین و چشم نوازترین بازی Need for Speed است که این شرکت تاکنون تولید کرده است. متن کامل صحبت های او از قرار زیر است:

«از این که قرار است یک عنوان NFS جدید را در سال مالی 2018 منتشر کنیم هیجان زده هستیم. ما به این بازی یک چرخه توسعه گسترده بخشیده ایم تا تمرکز معطوف بر نوآوری شود. تیم NFS مرزهای رانندگی اکشن را انقدر جابجا می کند که به جایی برسد که به باور ما به هیجان انگیزترین و چشم نوازترین بازی NFS ای که تاکنون ساخته ایم بدل شود».

دانستن این که منظور ویلسون از «نوآوری» درباره این بازی چیست قطعا جالب است. ژانر رانندگی اکشن خیلی وقت است که تمام چیزی که باید را به منصه ظهور نرسانده، اما می توان امیدوار بود که تیم توسعه دهنده این بازی بتواند چنین تجربه ای را تحویل مخاطبان دهد.

FariD | اخبار | 01/02/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مرداد 1395
    نظرها: 19
    تشکر: 12
    تشکرشده: 14
    کنسول‌های بازی:

    EA هر سال در مورد NFS و همه ی سری های محبوب سابقش همین حرفارو می زنه و بازار گرمی می کنه,امیدوارم این دفعه واقعا عملیش کنن و اون ابهت و جذابیتی که باعث می شد ساعتها پای Most Wanted و Carbon بشینی رو به NFS برگردونن:l~l

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.