نویسنده: FariD پنج شنبه، 21 بهمن 1395
ساعت 09:02

استودیوی IO در حال کار بر روی یک IP جدید

5 از 5

کمپانی توسعه دهنده بازی های رایانه ای موسوم به IO Interactive، که پشتیبانی توسعه بازی هایی چون Hitman را بر عهده دارد، طبق یک فهرست کاریابی جدید، در حال کار بر روی یک IP جدید معرفی نشده است. این توسعه دهنده که دفتر اصلی آن در شهر کوپنهاگ دانمارک قرار دارد بر روی فرنچایزهایی نظیر Kane & Lynch و Mini Ninjas کار کرده و آن ها را خلق نموده است.

طبق این فهرست کاریابی، IOI به دنبال یک برنامه نویس بازی می گردد که دارای «تجارب منسجمی» در زمینه های «هوش مصنوعی، فیزیک، انیمیشن و مکانیک های بازی برای بازی های رده AAA باشد و پروژه هایی در کنسول های نسل حاضر و PC را تجربه کرده باشد». افزون بر این به دنبال کسی می گردد که مهارت های عمیقی در برنامه نویسی ++C داشته باشد و کار با موتور Unreal Engine را هم تجربه کرده باشد.

IOI در توصیف خود از تیم توسعه دهنده گفته است که این تیم در حال کار بر روی پروژه کوچکی است و مشخص کرد که این تیم در حال حاضر بر روی نمونه اولیه مکانیک گیم پلی در موتور Unreal Engine کار می کند. همچنین برای سمتی که تحت عنوان برنامه نویس گیم پلی ذکر شده گفته شده که فرد مورد نظر نه تنها در بحث های طراحی شرکت می کند، بلکه در قرار دادن جزئیات تولید در جای خود هم کمک می کند. با توجه به این نکته مدت زمان زیادی تا شروع توسعه این بازی نمانده است.

FariD | اخبار | 09/02/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.