نویسنده: FariD چهارشنبه، 11 اسفند 1395
ساعت 08:19

اطلاعات بیشتر درباره قسمت بعدی سری Star Wars

5 از 5

روز گذشته در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در کنفرانس فناوری های رسانه ای و مخابراتی مورگان استنلی، آقای بلیک یورگنسن رییس امور مالی کمپانی EA مختصرا درباره بازی های آینده ای که این ناشر در خط تولید خود دارد صحبت کرد.

آقای یورگنسن خاطرنشان کرد که قسمت بعدی عنوان Star Wars Battlefront به میزان چشمگیری از قسمت اول بزرگتر است و تایید کرد که شامل تعداد زیادی از کاراکترهای جدید Star Wars خواهد بود.

جالب تر این که بازی اکشن کماکان معرفی نشده کمپانی BioWare بیشتر یک عنوان علمی تخیلی توصیف شده، در حالی که بازی اکشن بعدی Star Wars «خیلی برای کنکاش در جهان جنگ ستارگان مناسب است» چرا که «بخشی از این ژانر اکشن درباره همین کاوش ها است». آقای یورگنسن مشخص نکرد که درباره بازی ای صحبت می کرد که در Visceral و تحت هدایت Amy Hening کارگردان خلاق پیشین Uncharted در حال ساخت است یا آن بازی که در کمپانی Respawn Entertainment و تحت هدایت Stig Asmussen کارگردان خلاق عنوان God of War 3 در دست توسعه می باشد. گفته می شد که هر دو این بازی ها، عناوینی با سبک اکشن-ماجراجویی هستند.

آقای یورگنسن از طرف دیگر اعلام کرد که بازی آینده خانم Jade Raymond نخستین روزهای خود را سپری می کند. استودیوی تازه ساز خانم ریموند قرار است اول بر روی بخش تک نفره قسمت بعدی Star Wars Battlefront کار کند.

FariD | اخبار | 01/03/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.