نویسنده: م.حافظ شنبه، 19 فروردين 1396
ساعت 14:21

7 عامل مهم که PES 2018 نیاز دارد تا از FIFA 18 بهتر باشد

4.75 از 5

با وجود اینکه PES 2017 نقدهای مثبتی دریافت کرده است اما نتوانسته با  FIFA 17 برابری کند. FIFA 17 کمپانی EA Sports در هفته اول عرضه حدود 1.1 میلیون نسخه در UK فروش داشت در حالیکه میزان فروش PES 2017 در هفته اول عرضه حدود 50,000 نسخه بود. کمپانی Konami می خواهد بزودی همه چیز را تغییر دهد. ما در اینجا برخی از تغییرات مهم و لازم برای افزایش شانس PES 2018 را بررسی کرده ایم و این تغییرات برای اینکه  PES 2018 بهتر از FIFA 18 باشد ضروری هستند.
برتری ویژگی های بصری نسبت به FIFA
PES 2017 شاید به خاطر عدم استفاده از سیستم Frostbite خیلی قدرتمند نباشد اما همواره از لحاظ ویژگی های حرکتی بسیار خوب است. این موضوع به خاطر سیستم Fox Engine می باشد که در بازیهای Metal Gear Solid اخیر نیز از آن استفاده شده است. هرچند Fox از قابلیت های بسیاری برخوردار است، بسیار بیشتر از آنچه که گیمرها در PES 2017 تجربه کرده اند. نورپردازی PES 2017 درمقایسه با FIFA یکنواخت و بدون روح است، درحالیکه مدل های بازیکنان در محدوده ای از فوق واقعی تا بسیار بد متغیر هستند.
footbal
 Fox Engine قابلیت ارائه حرکات کاملاً واقعی را دارد شاید حتی بسیار بیشتر از انیمیشن تاحدی روباتیک Frostbite. انیمیشن PES 2017 می توانست بسیار بهتر طراحی شده باشد و بنابراین انتظار می رود که Konami تلاش بسیار زیادی را در این زمینه اختصاص دهد. بعلاوه انتظار داریم که PES 2018 بر روی PS4 Pro بیشتر سرمایه گزاری شود.

برنامه ریزی حمله
بازی آخر دارای ویژگی فلسفه های دفاع و حمله مانند Gegenpress، Tiki-Taka و False 9 بود. اگرچه مسلط شدن به اینها زمان زیادی طول نکشید. خواهان این هستیم که بازی PES 2018 قابلیت ساخت و طراحی تاکتیک ها و فنون را داشته باشد.
footbal
محافظ و سرور
سرورها یکی از موارد منفی و بسیار مهم در بازی PES 2017 بودند. کمپانی Konami باید سرور را تقویت کند و همچنین برای ارائه بازی آنلاین بدون نقص، matchmaking را اصلاح نماید. FIFA به هیچ عنوان کامل و بدون نقص نیست و اغلب از لحاظ مشکل و تأخیر در سرعت بخشی بازی و اطلاعات ورودی در هنگام بازی آنلاین، مورد انتقاد قرار می گیرد. اگر Konami بتواند سرویس آنلاین را بهبود بخشیده و ارتقا دهد، تعدادی از کاربران دوباره به PES روی خواهند آورند.

تجدیدنظر در مورد مدهای آنلاین
اما درصورت عدم وجود مدهای اجباری آنلاین، هیچ یک از این موارد اهمیت چندانی نخواهند داشت. مد PES Become a Legend عملاً هیچ تفاوتی با ورژن 2016 نداشت و این درحالی بود که مدهای Master League و MyClub نیز فقط تغییرات بسیارکمی داشتند. PES برای اینکه بتواند در این رویایی شرکت کرده و پیروز میدان باشد، نیازمند یک مد جدید و یا حداقل تجدید و تغییر خیلی زیاد ورژن های موجود خواهدبود.

گزارشگری و تفسیر
PES تا کنون هیچ وقت از لحاظ گزارشگری و تفسیر جایگاه خوبی نداشته و گزارشگری آن از شهرت برخوردار نبوده است، درحالیکه گزارشگری و تفسیر راه ساده ای برای نزدیک شدن به هدف می باشد. آقایان Peter Drury و Jim Beglin امسال باز می گردند اما انتظار داریم که این دو نفر اجراهایی مؤثر ارائه دهند. کمپانی  Konami اضافه شدن تفسیرها و گزارش های بیشتر را تأیید کرده است، بنابراین مطمئناً پیشرفت قابل توجهی در این زمینه صورت خواهد گرفت.
footbal
بازی قهرمانی
بازی PES کمپانی Konami فقط دارای تعداد محدودی از تیم های دارای مجوز می باشد. انتظار می رود که PES همواره به روند استفاده و بکارگیری این تیم ها ادامه دهد. بعلاوه Konami مشارکت انحصاری با اتحادیه Brazilian Football Confederation دارد که درنتیجه از حقوق نامحدود برای بکارگیری تمام 20 تیم موجود در لیگ داخلی برزیل برخوردار می باشد.

حفظ گیم پلی به همین شکل
در حالیکه FIFA اجراء کند و آهسته ای دارد و ارائه گیم پلی ای بهتر برای آن پیشنهاد می شود، PES از سرعتی بسیاربالا و بی نظیر برخوردار است. برخی معتقدند که گیم پلی FIFA جذابیتی که در گذشته داشته را ندارد و مانند قبل نیست، که این موضوع شانس دیگری نیز برای PES محسوب می شود.
footbal

م.حافظ | اخبار | 08/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.