نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 24 فروردين 1396
ساعت 18:47

عرضه بازی Minecraft برای Nintendo Switch در ماه آینده

0 از 5

کمپانی Nintendo اعلام کرده است که Minecraft شرکت مایکروسافت در تاریخ 11 می 2017 (21 اردیبهشت) به صورت دیجیتالی برای Nintendo Switch عرضه خواهدشد و نسخه فیزیکی آن نیز در آینده ای نزدیک ارائه می گردد. همچنین بازیهای  Splatoon 2 و Arms به ترتیب در روزهای 21 جولای (30 تیر) و 16 ژوئن (26 خرداد) ارائه خواهندشد.
کمپانی نینتندو تأیید کرده است که ورژن Switch بازی Minecraft از ویژگی مولتی پلیر محلی و آنلاین پشتیبانی می کند. 8 گیمر می توانند به صورت آنلاین با هم بازی کنند، به طوری که تا 4 نفر می توانند به صورت چندبخشی شدن صفحه نمایش به بازی بپردازند.
بعلاوه پک جدید Super Mario بازی Minecraft نیز برای  Switch عرضه خواهدشد. بواسطه آن گیمر قادر است در دنیای Mushroom Kingdom در کنار کاراکترهایی از قبیل Luigi و Waluigi به جستجو بپردازد.
این نسخه  Minecraft برای Switch ظاهراً کاری از استودیوی 4J Studios می باشد. این استودیو قبلاً ورژن کامپیوتری Mojang بازی Minecraft را برای Xbox 360 ، PlayStation 3 ، Xbox One ، PlayStation 4 ، PS Vita و Wii U ارائه کرد. عنوان Minecraft: Story Mode ساخت استودیوی Telltale  نیز برای Nintendo Switch تأیید شده اما هنوز نمی دانیم که در چه تاریخی عرضه خواهدشد.

م.حافظ | اخبار | 13/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.